کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های یادداشت - صفحه ۵ از ۸ - روابط عمومی نوین ایران

    روابط‌عمومی‌ها سخنگوی سازمان‌ها هستند اگر مسئولان بالاتر بگذارند
    ۰۳/۰۵/۱۳۹۷

    روابط‌عمومی‌ها سخنگوی سازمان‌ها هستند اگر مسئولان بالاتر بگذارند

    پیش‌ازاین نوشتم که واژه دولت پاسخگو برای مردم فقط می‌تواند در روابط عمومی‌های سازمان‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و آنچه بدنه دولت و حتی غیردولت نامیده می‌شود، معنا پیدا کند.

    تاثیر روابط عمومی در کسب و کار بنگاه های متوسط و کوچک
    ۰۳/۰۳/۱۳۹۷

    تاثیر روابط عمومی در کسب و کار بنگاه های متوسط و کوچک

    شرکت های بزرگ و کوچک برای موفقیت در فضای کسب و کار باید تصویری مناسب از خود ارائه کنند ؛ چرا که ویژگی مهم کسب‌وکار امروز، رقابت شدید بوده و شرکت‌ها برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی، مجبورند خود را از سایر رقبا متمایز کنند.

    هنر روابط عمومی هدایت به عملگرائی است
    ۰۳/۰۳/۱۳۹۷

    هنر روابط عمومی هدایت به عملگرائی است

    روابط عمومی ها را شاید بتوانیم نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر بدانیم. جاییکه هم دانش لازم دارد هم اخلاق و هنرمندی می خواهد تا موفقیت یک سازمان را شکل دهد.

    مدیریت به سبک روابط عمومی
    ۰۲/۳۱/۱۳۹۷

    مدیریت به سبک روابط عمومی

    امروزه روابط عمومی یا Public relations به علم مدیریت چرخه اطلاعات، مابینِ یک فرد یا سازمان، (اعم از بازرگانی و اقتصادی، دولتی یا سازمان مردم‌نهاد)، با عموم اطلاق شده و شاید بتوان از آن به عنوان زبان گویای هر سازمانی نام برد.

    روابط عمومی، شکل یا محتوا؟!
    ۰۲/۳۱/۱۳۹۷

    روابط عمومی، شکل یا محتوا؟!

    ارتباطات عامل پیوند اجتماعی و رگ‌های حیاتی جامعه است که امروزه، نمی‌توان در موجودیت آن بحث کرد بلکه باید در توسعه آگاهانه و استفاده از کارکردهای آن نقش داشت و از آن برای توسعه فردی و اجتماعی، بهره برد.

    روابط عمومی تنها واحدی که در سازمانها به فراموشی سپرده شده اند
    ۰۲/۳۱/۱۳۹۷

    روابط عمومی تنها واحدی که در سازمانها به فراموشی سپرده شده اند

    بسیار شنیده ایم و خوانده ایم که روابط عمومی‌ها قلب تپنده سازمانها هستند، یا شعار داده ایم که روابط عمومی‌ها سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی اند و...اما در عمل، آنچه نمود پیدا کرده، اندکی از دغدغه های روابط عمومی‌ها را پاسخگو نبوده است.

    گذر از روابط عمومی حضوری
    ۰۲/۳۱/۱۳۹۷

    گذر از روابط عمومی حضوری

    رسانه‌های جدید، منطق بحث کردن همه با همه را مطرح کردند. فناوری‌های ارتباطی نوین شرایطی را فراهم کرده که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرد و باید به‌ روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.

    به مناسبات روز ملی ارتباطات/ روابط عمومی ها قلب تپنده سازمان هستند
    ۰۲/۳۰/۱۳۹۷

    به مناسبات روز ملی ارتباطات/ روابط عمومی ها قلب تپنده سازمان هستند

    روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود قلب تپنده یک سازمان بوده و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را منعکس می کنند.

    چرا به روابط عمومی تکیه کنیم؟
    ۰۲/۲۹/۱۳۹۷

    چرا به روابط عمومی تکیه کنیم؟

    صنعت روابط عمومی در ایران در دهه اخیر جایگاه خاصی پیدا کرده و به یکی از موضوعات مهم کشور تبدیل شده است. همچنین کارگزاران روابط عمومی، آن را طریقه مناسب و مطمئنی برای جلب رضایت مخاطب و مشتری یافته اند.

    آفت‌های روابط عمومی در ایران
    ۰۲/۲۹/۱۳۹۷

    آفت‌های روابط عمومی در ایران

    یکی از آفت‌های عمده و بزرگی که این روز‌ها عرصه روابط عمومی‌های کشور به ویژه در بخش دولتی را تحت تاثیر قرار داده بدون تعارف به بعضی از مدیران ارشد این شرکت‌ها برمی‌گردد.

    ضرورت ساماندهی مجدد روابط عمومی
    ۰۲/۲۹/۱۳۹۷

    ضرورت ساماندهی مجدد روابط عمومی

    روابط عمومی ها به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرایند دسترسی مدیران به افکار جمعی کارکنان بر عهده دارند

    جایگاه روابط عمومی در سازمان‌دهی دولت‌ها کجاست؟
    ۰۲/۲۹/۱۳۹۷

    جایگاه روابط عمومی در سازمان‌دهی دولت‌ها کجاست؟

    مثل اینکه ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی یا ارتباطات در تقویم داخلی است، ظاهراً ما شاگردان روابط عمومی این روز را تصرف کرده‌ایم و هم بروبچه‌های مخابراتی هم این روز را به خودشان متعلق می‌دانند و هم رسانه‌ها و حتی مطبوعات و خبرنگاران هم از خودشان خوشحالی به در می‌کنند.

    کار روابط عمومی، معرفی مطلوب و افق های آرمانی یک جامعه به مردم است
    ۰۲/۲۸/۱۳۹۷
    به بهانه 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

    کار روابط عمومی، معرفی مطلوب و افق های آرمانی یک جامعه به مردم است

    مدیریت حوزه روابط عمومی بسیار وسیع تر از مدیریت های تخصصی سایر بخش هااست، هر بخش تخصصی در دستگاه ها به دو شاخه اصلی و فرعی تقسیم می شوند که روابط عمومی جزء شاخه اصلی محسوب می گردد

    باید های روابط عمومی امروز
    ۰۲/۲۷/۱۳۹۷

    باید های روابط عمومی امروز

    بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.

    نبود کتابخانه تخصصی روابط عمومی بزرگ‌ترین معضل روابط عمومی‌های خوزستان
    ۰۲/۲۶/۱۳۹۷

    نبود کتابخانه تخصصی روابط عمومی بزرگ‌ترین معضل روابط عمومی‌های خوزستان

    نبود کتابخانه تخصصی روابط عمومی برای کارکنان این حوزه و عدم تشکیل اتاق فکر مدیران روابط عمومی با مدیران رسانه‌ها، مهم‌ترین چالش و ضعف پیش روی روابط عمومی‌های خوزستان است

    برو بالا