کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های یادداشت - صفحه ۶ از ۸ - روابط عمومی نوین ایران

    به بهانه روز روابط عمومی
    ۰۲/۲۶/۱۳۹۷

    به بهانه روز روابط عمومی

    جهان امروز، جهان برتری ارتباط است. مجال اعتلای نام و نشان‌ هر مجموعه‌ای به ناگزیر به اتکال و اتکا به روابط عمومی ممکن‌ می‌شود و جریان‌ می‌گیرد.

    روابط عمومی و نقش ها
    ۰۲/۲۶/۱۳۹۷
    به بهانه هفته روابط عمومی و تبریک و گرامیداشت آن

    روابط عمومی و نقش ها

    روابط عمومی قبل از هر چیز یک وظیفه و نقش اصلی در برقراری ارتباطات و تعاملات دارد یک حلقه وصل است و نقش پل را ایفا می کند. و به اجمال انتظار هست که نقش های متنوع ذیل را ایفا نماید.

    فرهنگ‌سازی؛ کارویژه روابط عمومی‌‌ها
    ۰۲/۲۶/۱۳۹۷

    فرهنگ‌سازی؛ کارویژه روابط عمومی‌‌ها

    نوع نگاه به روابط عمومی به عنوان یک نهاد یا بخشی از نهاد، چه برای آنها که در داخل سازمان با آن سروکار دارند و چه آنهایی که از بیرون به عنوان مخاطب نظاره‌گر هستند، متفاوت است به‌طوری که هنوز نتوانسته‌اند درک صحیحی از جایگاه و عملکرد این بخش مهم سازمان، به دست آورند.

    بهره گیری از مدیران روابط عمومی ناکارآمد لطمه جبران ناپذیری بر بدنه سازمان‌ها وارد می‌کند
    ۰۲/۲۵/۱۳۹۷

    بهره گیری از مدیران روابط عمومی ناکارآمد لطمه جبران ناپذیری بر بدنه سازمان‌ها وارد می‌کند

    باید در حوزه روابط عمومی کشور به دور از شعارزدگی، نهضتی ایجاد شود، بهره گیری از مدیران روابط عمومی ناکارآمد لطمه جبران ناپذیری بر بدنه سازمان‌ها وارد می‌کند.

    بی مهری سازمان‌ها به روابط عمومی
    ۰۲/۲۵/۱۳۹۷

    بی مهری سازمان‌ها به روابط عمومی

    سال‌هاست که از شکل ‌گیری مفهوم و اصطلاح روابط عمومی در جهان می‌گذرد. در کشور ما نیز روابط عمومی مدت‌هاست به عنوان یک نهاد و سازمان در بخش‌های دولتی و خصوصی پا گرفته است.

    روابط عمومی‌ها؛ پلی بین مردم و جامعه
    ۰۲/۲۴/۱۳۹۷

    روابط عمومی‌ها؛ پلی بین مردم و جامعه

    بی شک روابط عمومی ها بازوی کارآمد و مشاور مدیریت و عامل تسهیل کننده ارتباطات سازمان با مردم وکارکنان با این باور که آگاهی دادن و دانستن حق همه است و نقش ارزنده روابط عمومی ها در بحران زدایی در عمل نیز تجلی یافت، روابط عمومی‌ها؛ پلی بین مردم و جامعه از مهم ترین عملکرد […]

    روابط عمومی یا مدیحه سرایی
    ۰۲/۲۳/۱۳۹۷

    روابط عمومی یا مدیحه سرایی

    روابط عمومی یک نیاز است و باید اعتمادسازی کند و بر افکار عمومی تأثیر بگذارد اما در وضع موجود روابط عمومی اغلب مدیحه‌سرایی و تملق‌گویی است . روابط عمومی در هر سازمان و تشکیلات به‌منظور رشد و تعالی آن سازمان و جامعه یک ضرورت و نیاز است. از آنجایی که فلسفه وجودی ادارات و سازمان‌ها […]

    روابط عمومی حرفه ای همیشه آماده باش است
    ۰۲/۲۳/۱۳۹۷

    روابط عمومی حرفه ای همیشه آماده باش است

    هنری مینتزبرگ از اندیشمندان و نظریه پردازان علم مدیریت نوین معتقد است که مهارت ها از طریق تجربه آموخته می‌شوند و نمی توان بسادگی آن را در کلاس درس تدریس کرد.

    رویکردهای روابط عمومی کارآمد
    ۰۲/۲۳/۱۳۹۷

    رویکردهای روابط عمومی کارآمد

    داوود طالبی / کارشناش ارشد روابط عمومی و ارتباطات

    تیم پیچیده روابط عمومی و فیلترینگ مطبوعات محلی
    ۰۲/۱۹/۱۳۹۷

    تیم پیچیده روابط عمومی و فیلترینگ مطبوعات محلی

    روزنامه اقتصاد آینده قم در شماره روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه مطلبی با عنوان ‘ تیم پیچیده روابط عمومی و فیلترینگ مطبوعات محلی ‘ را به قلم هادی دریس مدیرمسئول این روزنامه منتشر کرد. تیم پیچیده روابط عمومی و فیلترینگ مطبوعات محلی در این مطلب می خوانیم: اواخر سال ۱۳۹۶ در یک مقاله نسبت […]

    واکاوی نقش صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات
    ۰۲/۱۷/۱۳۹۷

    واکاوی نقش صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات

    در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست، بلکه فلسفه مدیریت است، که اگر ناکارآمد شود، مدیریت نیز فرسوده و ناکارآمد می شود.

    نقش روابط عمومی در مدیریت بحران‌ها
    ۰۱/۲۹/۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی در مدیریت بحران‌ها

    کارشناس روابط عمومی شرکت ملی پست در مطلبی که در روزنامه اطلاعات امروز منتشر کرده به تشریح نقش روابط عمومی در مدیریت بحران ها پرداخته است.

    نقش روابط عمومی در مدیریت بحران‌ها
    ۰۱/۲۹/۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی در مدیریت بحران‌ها

    کارشناس روابط عمومی شرکت ملی پست در مطلبی که در روزنامه اطلاعات امروز منتشر کرده به تشریح نقش روابط عمومی در مدیریت بحران ها پرداخته است. به گزارش جامعه مجازی روابط عمومی، مینا سوزن یار، در این مطلب آورده: روابط عمومی به هنگام بروز بحران در سازمان، در ۳ مقطع زمانی(قبل، حین و بعد از […]

    نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی
    ۰۱/۲۹/۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی

    بدون شک روابط عمومی در دنیای امروزی، به عنوان یکی از کارآمد ترین و در عین حال منسجم ترین تشکیلات سازمانی تأثیرگذار بر فرایند پیچیده فرهنگ سازی محسوب می شود. بدون شک روابط عمومی در دنیای امروزی، به عنوان یکی از کارآمد ترین و در عین حال منسجم ترین تشکیلات سازمانی تأثیرگذار بر فرایند پیچیده […]

    نقش روابط عمومی در مسئولیت اجتماعی سازمانی
    ۱۱/۳۰/۱۳۹۶

    نقش روابط عمومی در مسئولیت اجتماعی سازمانی

    «توسعه»؛ واژه‌ای است که برای همه کشورها، دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها با اهمیت و جدی است.

    برو بالا