کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های یادداشت - صفحه ۷ از ۸ - روابط عمومی نوین ایران

    وابستگی متقابل رسانه و روابط عمومی
    ۱۱/۱۱/۱۳۹۶

    وابستگی متقابل رسانه و روابط عمومی

    همیاری روابط عمومی در عرصه خبر آفرینی، کمک فراوانی از ازاین‌روی بازدهی در وقت و هزینه به رسانه‌ها می‌کند.

    ضرورت آموزش رسانه ای برای سفرهای هوایی
    ۰۹/۲۹/۱۳۹۶

    ضرورت آموزش رسانه ای برای سفرهای هوایی

    سفرهای هوایی| آموزش یکی از ابعاد و الزامات بحث فرهنگ سازی در جامعه به شمار می رود که به شیوه های مختلف و استوار بر تبلیغات محیطی و غیرمحیطی در حال انجام است.

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات
    ۰۸/۰۲/۱۳۹۶

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی و ارتباطات، مشارکت فعالان این صنف را در حوزه تصمیم گیری و قانون گذاری ارتقا داده و آن ها را به سوی حرفه ای گرایی سوق می دهد

    ابتکار مارک سوته و راه حلی برای گفتگو
    ۰۷/۱۲/۱۳۹۶

    ابتکار مارک سوته و راه حلی برای گفتگو

    مارک سوته استاد دانشگاه بود و دکتری فلسفه داشت. او معتقد بود فلسفه را باید میان زندگی مردم برد تا همه با آن ارتباط برقرار کنند. مارک دوست داشت مردم به جای دامن زدن به شایعات بی اساس، دور هم جمع شوند و درباره موضوعی فلسفی با هم گفت وگو کنند

    روابط عمومی ها هوش تکنولوژیکی هر سازمان
    ۰۶/۲۸/۱۳۹۶

    روابط عمومی ها هوش تکنولوژیکی هر سازمان

    پیشتر از هر وسیله و ابزاری روابط عمومی ها نیازمند یک موتور محرکه علمی و پژوهشی به نام واحد تحقیق و توسعه ارتباطی درون خود برای ارتقاء و رشدشان هستند البته به شرط آنکه یافته های علمی و آینده پژوهشی کمک کند تا تاثیر این موتور در حال حرکت را در فاز عملیاتی آن شاهد باشیم. سونامی تکنولوژیهای نوین ارتباطی هر آن فراخواهد رسید و برای جامعه بسته ایران به ویژه جامعه ارتباطی که فقط دارای آمادگی ذهنی (برای پذیرش وسایل ارتباط جمعی جدید) است نه عملی، آسیب آفرین خواهد بود

    به یک خانم با “روابط عمومی بالا” نیازمندیم!
    ۰۶/۲۶/۱۳۹۶

    به یک خانم با “روابط عمومی بالا” نیازمندیم!

    *مریم سبحانی فرد   تبلیغات و بازاریابی از عناصر بسیار موثر در پیشرفت کسب و کار است و نادیده گرفتن این اصل مهم در مدیریت کسب و کار نتیجه ای جز شکست و عدم تحقق اهداف کارفرمایان در پی نخواهد داشت. شیوه های تبلیغات نیز براساس بازار هدف هر کسب و کار، متفاوت است.   […]

    روابط عمومی نایب رئیس تغییر در سازمان
    ۰۶/۲۲/۱۳۹۶

    روابط عمومی نایب رئیس تغییر در سازمان

    معمولا تغییر هنگامی رخ نمایی و ضرورت پیدا می‌کند که: ۱) مشکلی به‌وجود آمده باشد. ۲) کار به درستی پیش نرود و امکانات موجود پاسخگوی نیازها و مسائل جاری نباشد. ۳) فاصله معنا داری میان هست‌ها و باید‌ها ایجاد شده باشد‌‌. بنابراین، رهبران سازمان‌ها و روابط عمومی‌ها با درک صحیح و شناخت مساله و مشکل می‌توانند از طریق تعامل و تدارک کافی به حل و فصل آن بپردازند‌‌

    اثر مخاطب بر روزنامه نگاری یا روزنامه نگاران بر مخاطب
    ۰۶/۲۱/۱۳۹۶

    اثر مخاطب بر روزنامه نگاری یا روزنامه نگاران بر مخاطب

    شکل های جدید فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی روش های جدید مراوده و مشارکت مخاطب را امکان پذیر ساخته اند که در گذشته دیده نشده بودند.

    مدیران باهوش روابط عمومی، مدیرانی موثر برای ارتباطات بحران
    ۰۵/۲۸/۱۳۹۶

    مدیران باهوش روابط عمومی، مدیرانی موثر برای ارتباطات بحران

    جهان بر پایه ارتباطات استوار است و ایجاد و گسترش شبکه های ارتباطی به یکی از نیازهای بقای حیات جهان تبدیل شده است. اما آنچه که بیش از گسترش ارتباطات اهمیت دارد، مدیریت درست این فرایند است. شناخت محیط اطراف، شناخت خویشتن، انتظارات و سازگاری خود با محیط، کنترل هیجانات و تصمیم گیری در شرایط […]

    فعالیت خبرنگار تخصصی بحران راهی برای برون رفت از یک چالش
    ۰۵/۱۷/۱۳۹۶

    فعالیت خبرنگار تخصصی بحران راهی برای برون رفت از یک چالش

      بحران یکی از مهم ترین مناقشاتی است که در هر شکلی بروز کند؛ طبیعی یا غیرطبیعی، حیات بشری را به گونه های مختلف مورد تهدید قرار می دهد و با وجود سرعت انتشار اطلاعات و داده ها در شبکه های اجتماعی و وجود پدیده ای به نام شهروند خبرنگار در جامعه، کنترل شایعه در […]

    بررسی نقش روابط عمومی در توسعه اعتماد عمومی
    ۰۵/۰۵/۱۳۹۶

    بررسی نقش روابط عمومی در توسعه اعتماد عمومی

    ما در عصری زندگی می کنیم که تکنولوژی و فناوری های ارتباطی روز به روز در حال تغییر به سوی رشد و ارتقاست.

    دغدغه ی یک دانشجوی کارشناسی روابط عمومی
    ۰۵/۰۵/۱۳۹۶

    دغدغه ی یک دانشجوی کارشناسی روابط عمومی

      در عصری که عصر اطلاعات خوانده می شود، ارتباطات و شکل گیری شبکه های ارتباطی گسترده میان کاربران انتقال و دسترسی به اطلاعات را آسان تر ساخته است. اما هر آنچه که در این میان بروز و ظهور می کند نیازمند نوعی ساماندهی است و ابعاد مختلف این ارتباطات نیز از این مسئله مستثنی […]

    ریس‌جمهور آینده ما را دریابید
    ۰۲/۲۸/۱۳۹۶

    ریس‌جمهور آینده ما را دریابید

    یک مدرس دانشگاه به انگیزه روز روابط‌ عمومی و ارتباطات و همچنین برگزاری انتخابات، یادداشتی را به منظور نقد به قصد اصلاح روند سی و چند ساله نظام ارتباطی و روابط عمومی دولت، نگارش کرده است.

    نگاه اجمالی بر عملکرد رسانه‌ها و روابط عمومی ها در سال ۱۳۹۵
    ۱۲/۲۴/۱۳۹۵

    نگاه اجمالی بر عملکرد رسانه‌ها و روابط عمومی ها در سال ۱۳۹۵

    باید اذعان کرد هنوز هم رسانه-هایی همچون رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها و مجلات، قدرت موج‌آفرینی دارند؛ مشروط بر اینکه اصل سوژه‌یابی مناسب، پردازش و تولید محتوای اختصاصی مورد توجه قرار گیرد.

    حاشیه ای برای یک گفتگوی تلویزیونی
    ۰۵/۱۳/۱۳۹۵

    حاشیه ای برای یک گفتگوی تلویزیونی

    متکلفیم، نه اینکه ظاهر حرف دشوار است، نه، مایه ی حرف ها گفتگویی نیست. عقیم است. نمی سوزاند. پی نمی زند در وجودمان. بشدت و ناخواسته درگیر حشویاتِ زبانیم.

    برو بالا