کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های یادداشت - صفحه ۸ از ۸ - روابط عمومی نوین ایران

    بی توجهی به تخصص در روابط عمومی
    ۰۵/۰۶/۱۳۹۵

    بی توجهی به تخصص در روابط عمومی

      | قربانعلی تنگ شیر| مدرس دانشگاه   شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روند کلی در روابط عمومی‌های کشور این بوده است که کمتر متخصص دانش آموخته روابط عمومی در صدر نهاد روابط عمومی‌های سازمان‌ها قرار می‌گرفته است. این موضوع باعث می‌شود حتی افراد فعال در روابط عمومی‌ها نیز درک درستی از ماهیت […]

    روابط عمومی اجتماعی ، مسئولیت سنگین ما
    ۰۳/۰۹/۱۳۹۵

    روابط عمومی اجتماعی ، مسئولیت سنگین ما

    نخست، سال نو، بهار طبیعت و شکوفایی را به هموطنان عزیز، به ویژه به خانواده بزرگ روابط عمومی کشور تبریک عرض نموده و یاد و نام درگذشتگان این خانواده را گرامی می دارم.

    ارتباطات یعنی انتقال معنی به مخاطب با حداکثر امانت و صحت.
    ۰۳/۰۴/۱۳۹۵

    ارتباطات یعنی انتقال معنی به مخاطب با حداکثر امانت و صحت.

    اما تحقق این مهم آنگاه میسر است که گفت و گویی صورت بگیرد. یک کنش گر ارتباطی باید در انجام گفت و گو توانمند باشد و توانمند کند.

    هیچ کس نمی تواند بدون برقراری ارتباط زندگی کند
    ۰۳/۰۴/۱۳۹۵

    هیچ کس نمی تواند بدون برقراری ارتباط زندگی کند

    چهارم خرداد ماه اولین همایش ارتباطات با عنوان “ارتباطات و زندگی” در دو پنل صبح و عصر در دو بخش “ارتباطات و توسعه” و “مطالعه رسانه های اجتماعی” برگزار شد.

    حال روابط عمومی بهتر از دیروز است!
    ۰۳/۰۲/۱۳۹۵

    حال روابط عمومی بهتر از دیروز است!

    در تقویم رسمی کشور ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی هنر و علم برقراری ارتباط با ذینفعان سازمان هاست تا علاوه بر در اختیار قرار دادن و انتشار اطلاعات لازم، نسبت به دریافت، دسته بندی و انتقال نقطه نظرات ودیدگاه های آنها به مدیران […]

    «رسانه» کارمند روابط عمومی ‌نیست
    ۰۳/۰۲/۱۳۹۵

    «رسانه» کارمند روابط عمومی ‌نیست

    اگر فردی به حوزه روابط عمومی‌ اشراف داشته باشد این توانایی را به دست می‌آورد که مدیران سازمان را هم با وظایف رسانه آشنا کند. معتقدم که رسانه، کارمند و کارگزار روابط عمومی ‌نیست. رسانه، سازمان مستقلی است که در چارچوب وظایف خودش عمل می‌کند، روابط عمومی‌ باید این را به مدیران سازمان بگوید. اگر […]

    روابط عمومی دانشمند ، نیاز امروز زندگی ماست
    ۰۳/۰۲/۱۳۹۵

    روابط عمومی دانشمند ، نیاز امروز زندگی ماست

    سمیرا قیاسی – امروزه در سایه ی تحــولات صورت گرفته در همه ی جنبه های زندگی آدمی، فلســفه، مشــخصات و وظایف حرفه ای بســیاری از مشــاغل و حرف نیز دچار تغییر و دگرگونی شده است. فرآینــد همگرایــی و جهانی شــدن در عرصه هــای فرهنگی، سیاســی و بالاخص اقتصادی و در کنار آن همه گیری و […]

    روابط‎عمومی و اعتبار اجتماعی سازمان
    ۰۲/۰۲/۱۳۹۵

    روابط‎عمومی و اعتبار اجتماعی سازمان

    جواد قاسمی| رشد و توسعه کمی و کیفی فعالیت‏های روابط‏ عمومی در سال‏های اخیر، در مقایسه با دهه‏ های قبل چشمگیر و قابل توجه بوده است، اما با توجه به این روند مثبت و امیدوارکننده، هنوز درصد قابل توجهی از مدیران به خودباوری لازم در مسولیت حساس و تاثیر گذار روابط عمومی نرسیده اند‏ و […]

    روابط‏‌عمومی مشاور و دستیار مدیر
    ۰۱/۰۲/۱۳۹۵

    روابط‏‌عمومی مشاور و دستیار مدیر

    جواد قاسمی * | امروزه سیستم بانکداری مشخصات جدیدی را تجربه می‏کند. گوناگونی انتظارات نیازها و خواسته‏ ها، تغییر الگوی رفتاری مشتریان به‏ واسطه‏ ی همراه شدن با انقلاب فناوری، پیدایش رقبای غیربانکی، نظیر اپراتورهای تلفن همراه و موسسات «وام‏ دهی فرد به فرد» و هم‏چنین تحول در قوانین خلق پول از راه گسترش پذیرش پول‏ […]

    کمربندی که هرگز سبز نشد!
    ۰۴/۲۶/۱۳۹۴

    کمربندی که هرگز سبز نشد!

    بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، اهواز یکی از هشت کلانشهر ایران، در سال ۲۰۱۱ است که از لحاظ یکی از فاکتورهای سنجش آلودگی یعنی گرد و غبار، آلوده‌ترین شهر کشور شناخته شده است

    برو بالا