استارت آپ دیجی کالا ای که امروز میبینیم، روزانه ۱۴ – ۱۳ ساعت کار مداوم این دو برادر، و البته شیوه نگرش صحیحشان در مدیریت این مجموعه ی بزرگ نهفته است. مجموعهای که به جرات میتوان گفت، یکی از بزرگترین تاثیرات را در فرهنگ تجارت الکترونیک ایران گذاشته است.
موثرترین و جذابترین شیوه های نوین تبلیغاتی می باشد که امروزه در تبلیغات اکثر برندهای بزرگ دنیا شاهد آن هستیم
استراتژی شما در برند سازی چیست؟ ابتدا بهتر است معنای برند را تعریف کنیم. در لغت، استراتژی برند به معنای برنامهای بلندمدت برای توسعهی یک برند موفق، به منظور دستیابی به اهدافی مشخص است. ابتدا بهتر است این مفهوم را درست دریابید که برند شما محصول، لوگوی، وبسایت و یا نام شما نیست.
منتورینگ یک فرآیند پویاست و بهره بردن از شبکهای از منتورها باعث میشود تا فرد با چندین منتور که هر کدام در زمینهای خاص تبحر دارند آشنا شود و از تجربیاتشان استفاده کند. رابطههای موفق منتورینگ معمولاً به دوستیهای قوی تبدیل میشوند که هر دو طرف از حمایت و تجارب یکدیگر بهره میبرند.
منتورینگ را معمولاً به این صورت تعریف میکنند: یک رابطهی حرفهای که طی آن، یک شخص باتجربه و آگاه (منتور) به فرد دیگری کمک میکند تا مهارتها و دانشش را در زمینهی حرفهای مشخصی ارتقا دهد.
تبلیغات محیطی روشی ست عالی برای افراد که با ترکیب شدن خلاقیت می تواند محیط های تبلیغاتی جدیدی را بوجود آورد.
فضاهای تبلیغاتی همچنان فضاهای ویژه ای به حساب می آیند که شاید هر کار و کسبی توان استفاده از آنها را نداشته باشد، اما مصرف کنندگان هم این روزها مشغول گوشی های هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خودشان هستند.
استارتآپ، یک فرآیندی است که تمام ایده پردازان با آن آشنایی کافی را دارند، این نمودار مراحلی دارد که استارتآپ بعد از طی گامهای معین شده در آن، میتواند به موفقیت برسد. از طرفی روابطعمومی مجموعهای از اقدامات و کوششهای حساب شدهای است که هر سازمان برای برقراری ارتباطات موثر و هدفمند با گروههایی که با آن در ارتباطند انجام میدهد.
روابط عمومی شرکت ملی پست موفق به دریافت رتبه برتر خلاقیت و نوآوری در جشنواره برترین های روابط عمومی و جایزه طلایی روابط عمومی ایران شد.
از جمله روش های تبلیغات و بازاریابی به زبان بدن نیز میتوان اشاره کرد که تاثیر زیادی درافزایش درآمد و تأثیرگذاری بیشتر بر روی افراد دارد .زبان بدن در بازاریابی و تبلیغات یک روش غیرکلامی است که تمرکز مشتری را به سمت هدفی که شما می خواهید متمایل می کند.
تفاوت تبلیغات و روابط عمومی، بحث جیب و جَنَم است. تبلیغات از جیب شما میکاهد اما روابط عمومی به جنم سازمان شما میافزاید. اگر خیلی مختصر تفاوت این دو را بیان کنیم تبلیغات میگوید: «محصول ما را بخرید»، اما روابط عمومی میگوید: «چرا باید محصول ما را بخرید».
در حال حاضر مالکان کسب و کارها متوجه شدهاند که دیگر تکنیکهای بازاریابی سنتی متداول نیستند. به این دلیل است که جهان به سرعت در حال تغییر است و از این رو به طور پیوسته باید تکنیکهای خود را با تغییرات سازگار کنند. کسب و کارها به استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی نیاز دارند تا بتوانند در دنیای کسب و کار امروزی رقابت کنند.
نحوه استفاده از صدا همانند خود صدا بسیار مهم است. لحن صدای شما، همانند کلماتی که از آن استفاده می کنید، به ویژه در مورد برندسازی شخصی، یک مشخصه کلیدی در مورد درک افراد دیگر از شما است. برقراری ارتباط با شور و شوق، بدون سر و صدا و یا با خشم به طور کامل به نحوی که مردم شما را می بینند.
حتی آنچه که می خورید و می نوشید، چیزی در مورد برند شخصی شما می گوید.
برندها نظر مشتریان را با واقعیت های مجازی و افزوده، صفحه نمایش های تعاملی و هوش مصنوعی جلب می کنند، اما این فرصت را برای برندهای مختلف نیز فراهم می کنند که خود را از طریق تجربه خرید مشتری متمایز کنند