کل اخبار 2227 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : دوشنبه - ۱۰ - بهمن - ۱۴۰۱
  • ساعت :

    بایگانی‌های برندینگ - روابط عمومی نوین ایران

    یک ایده به استارت آپ و سپس به غول بزرگ تجاری تبدیل می شود؟
    ۰۴/۱۶/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    یک ایده به استارت آپ و سپس به غول بزرگ تجاری تبدیل می شود؟

    استارت آپ دیجی کالا ای که امروز می‌بینیم، روزانه ۱۴ – ۱۳ ساعت کار مداوم این دو برادر، و البته شیوه نگرش صحیح‌شان در مدیریت این مجموعه ی بزرگ نهفته است. مجموعه‌ای که به جرات می‌توان گفت، یکی از بزرگترین تاثیرات را در فرهنگ تجارت الکترونیک ایران گذاشته است.

    آیا می دانید تبلیغات استعاری چیست؟
    ۰۴/۰۸/۱۳۹۸

    آیا می دانید تبلیغات استعاری چیست؟

    موثرترین و جذابترین شیوه های نوین تبلیغاتی می باشد که امروزه در تبلیغات اکثر برندهای بزرگ دنیا شاهد آن هستیم

    در برندسازی خود چه شاخص هایی را رعایت کنیم؟
    ۰۴/۰۷/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    در برندسازی خود چه شاخص هایی را رعایت کنیم؟

    استراتژی شما در برند سازی چیست؟ ابتدا بهتر است معنای برند را تعریف کنیم. در لغت، استراتژی برند به معنای برنامه‌ای بلندمدت برای توسعه‌ی یک برند موفق، به منظور دستیابی به اهدافی مشخص است. ابتدا بهتر است این مفهوم را درست دریابید که برند شما محصول، لوگوی، وب‌سایت و یا نام شما نیست.

    منتورها به شما اجازه می‌دهد تا امید را در درون خودتان ببینید
    ۰۴/۰۵/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    منتورها به شما اجازه می‌دهد تا امید را در درون خودتان ببینید

    منتورینگ یک فرآیند پویاست و بهره بردن از شبکه‌ای از منتورها باعث می‌شود تا فرد با چندین منتور که هر کدام در زمینه‌ای خاص تبحر دارند آشنا شود و از تجربیات‌شان استفاده کند. رابطه‌های موفق منتورینگ معمولاً به دوستی‌های قوی تبدیل می‌شوند که هر دو طرف از حمایت و تجارب یکدیگر بهره می‌برند.

    منتور کیست  و منتوریگ چیست؟ با هم بیاموزیم
    ۰۴/۰۵/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    منتور کیست و منتوریگ چیست؟ با هم بیاموزیم

    منتورینگ را معمولاً به این صورت تعریف می‌کنند: یک رابطه‌ی حرفه‌ای که طی آن، یک شخص باتجربه و آگاه (منتور) به فرد دیگری کمک می‌کند تا مهارت‌ها و دانشش را در زمینه‌ی حرفه‌ای مشخصی ارتقا دهد.

    تبلیغات محیطی
    ۱۱/۲۲/۱۳۹۷

    تبلیغات محیطی

    تبلیغات محیطی روشی ست عالی برای افراد که با ترکیب شدن خلاقیت می تواند محیط های تبلیغاتی جدیدی را بوجود آورد.

    ۱۰ گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی
    ۰۹/۰۶/۱۳۹۷

    ۱۰ گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی

    فضاهای تبلیغاتی همچنان فضاهای ویژه ای به حساب می آیند که شاید هر کار و کسبی توان استفاده از آنها را نداشته باشد، اما مصرف کنندگان هم این روزها مشغول گوشی های هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خودشان هستند.

    وحید عباسی، مدیر روابط‌عمومی صندوق پژوهش و فناوری کریمه
    ۰۷/۳۰/۱۳۹۷

    وحید عباسی، مدیر روابط‌عمومی صندوق پژوهش و فناوری کریمه

    استارت‌آپ، یک فرآیندی است که تمام ایده پردازان با آن آشنایی کافی را دارند، این نمودار مراحلی دارد که استارت‌آپ بعد از طی گام‏‌های معین شده در آن، می‌تواند به موفقیت برسد. از طرفی روابط‌‏عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌‏های حساب شده‌‏ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباطات موثر و هدفمند با گروه‏‌هایی که با آن در ارتباطند انجام می‌‏دهد.

    کسب نشان های برتر توسط روابط عمومی شرکت ملی پست
    ۰۷/۳۰/۱۳۹۷

    کسب نشان های برتر توسط روابط عمومی شرکت ملی پست

    روابط عمومی شرکت ملی پست موفق به دریافت رتبه برتر خلاقیت و نوآوری در جشنواره برترین های روابط عمومی و جایزه طلایی روابط عمومی ایران شد.

    استفاده از زبان بدن تاثیری عمیق درتبلیغات
    ۰۷/۲۵/۱۳۹۷

    استفاده از زبان بدن تاثیری عمیق درتبلیغات

    از جمله روش های تبلیغات و بازاریابی به زبان بدن نیز میتوان اشاره کرد که تاثیر زیادی درافزایش درآمد و تأثیرگذاری بیشتر بر روی افراد دارد .زبان بدن در بازاریابی و تبلیغات یک روش غیرکلامی است که تمرکز مشتری را به سمت هدفی که شما می خواهید متمایل می کند.

    روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟
    ۰۷/۲۴/۱۳۹۷

    روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟

    تفاوت تبلیغات و روابط عمومی، بحث جیب و جَنَم است. تبلیغات از جیب شما می‌کاهد اما روابط عمومی به جنم سازمان شما می‌افزاید. اگر خیلی مختصر تفاوت این دو را بیان کنیم تبلیغات می‌گوید: «محصول ما را بخرید»، اما روابط عمومی می‌گوید: «چرا باید محصول ما را بخرید».

    ۱۰ دلیل نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال ۹۷
    ۰۷/۲۲/۱۳۹۷

    ۱۰ دلیل نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال ۹۷

    در حال حاضر مالکان کسب و کارها متوجه شده‌اند که دیگر تکنیک‌های بازاریابی سنتی متداول نیستند. به این دلیل است که جهان به سرعت در حال تغییر است و از این رو به طور پیوسته باید تکنیک‌های خود را با تغییرات سازگار کنند. کسب و کارها به استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی نیاز دارند تا بتوانند در دنیای کسب و کار امروزی رقابت کنند.

    لحن صدای شما می تواند موجب تقویت یا تضعیف برند شخصی تان شود
    ۰۶/۳۱/۱۳۹۷

    لحن صدای شما می تواند موجب تقویت یا تضعیف برند شخصی تان شود

    نحوه استفاده از صدا همانند خود صدا بسیار مهم است. لحن صدای شما، همانند کلماتی که از آن استفاده می کنید، به ویژه در مورد برندسازی شخصی، یک مشخصه کلیدی در مورد درک افراد دیگر از شما است. برقراری ارتباط با شور و شوق، بدون سر و صدا و یا با خشم به طور کامل به نحوی که مردم شما را می بینند.

    حتی غذایی که می خورید روی برند شخصی تان موثر است!
    ۰۶/۳۱/۱۳۹۷

    حتی غذایی که می خورید روی برند شخصی تان موثر است!

    حتی آنچه که می خورید و می نوشید، چیزی در مورد برند شخصی شما می گوید.

    چرا برندهای لوکس باید روی تجربه مشتری تمرکز کنند؟
    ۰۶/۳۱/۱۳۹۷

    چرا برندهای لوکس باید روی تجربه مشتری تمرکز کنند؟

    برندها نظر مشتریان را با واقعیت های مجازی و افزوده، صفحه نمایش های تعاملی و هوش مصنوعی جلب می کنند، اما این فرصت را برای برندهای مختلف نیز فراهم می کنند که خود را از طریق تجربه خرید مشتری متمایز کنند

    برو بالا