کل اخبار 2216 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : چهارشنبه - ۲۸ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های کسب‌وکار - روابط عمومی نوین ایران

    روابط عمومی و ارتباطات در استارت آپ
    ۰۲/۲۱/۱۳۹۹

    روابط عمومی و ارتباطات در استارت آپ

    استارت آپ ها، شرکت های نوپایی هستند که کسب و کار تازه ای را با یک ایده ساده شروع کردند و مراحل رشد را می گذرانند. این شرکت های نوپا برای طی کردن مراحل رشد به تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی ها در جهت جذب هر چه بیشتر مخاطب دارند.

    تفاوت تبلیغات و روابط عمومی چیست؟
    ۰۶/۲۰/۱۳۹۸

    تفاوت تبلیغات و روابط عمومی چیست؟

    تبلیغات رسانه‌ی پرداختی و روابط عمومی رسانه‌ی دریافتی است

    کاربردهای گیمیفیکیشن در کسب و کار :  دانش طراحی و بازآفرینی
    ۰۵/۲۰/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    کاربردهای گیمیفیکیشن در کسب و کار : دانش طراحی و بازآفرینی

    گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازی سازی (بازی آفرینی) از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

    گزارش نویسی چیست و نیاز به آن در کسب و کار
    ۰۵/۱۷/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    گزارش نویسی چیست و نیاز به آن در کسب و کار

    مستندسازی اگر به شکلی هوشمندانه و با چارچوب درست انجام شود، می تواند نقش حافظه ای قدرتمند برای سازمان ایفا کند.

    بازاریابی نیچ چیست؟ بازاریابی متمرکز یا بازاریابی گوشه‌ای
    ۰۵/۰۱/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    بازاریابی نیچ چیست؟ بازاریابی متمرکز یا بازاریابی گوشه‌ای

    بازاریابی نیچ، بازاریابی هدفمند است که به جای استفاده‌ی گسترده ازرسانه‌های پرمخاطب از رسانه‌ها و اماکنی که تمرکز زیادی بر مشتریان هدف دارند تمرکز می‌کند.

    دیجیتال مارکتینگ : CTA یا Call to Action چیست؟
    ۰۵/۰۱/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    دیجیتال مارکتینگ : CTA یا Call to Action چیست؟

    دیجیتال مارکتینگ یعنی دعوت از مخاطب برای انجام یک کار، که آن کار باعث می‌شود که مخاطب، با برند شما بیشتر سر و کله بزند!
    ممکن است از او دعوت کنید که ایمیل خود را وارد کند، به فلان شماره پیامک بزند، یک فایل خاصی را دانلود کند و…

    پیش بینی آلوین تافلر درباره پیشرفت تکنولوژی و شیوه کار محقق شد؟
    ۰۴/۳۱/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    پیش بینی آلوین تافلر درباره پیشرفت تکنولوژی و شیوه کار محقق شد؟

    سال ها پیش آلوین تافلر (Alvin Toffler) در کتاب موج سوم (The Third Wave) پیش‌بینی کرده بود که با پیشرفت تکنولوژی، شیوه کار و زندگی و رابطه انسان‌ها دچار دگرگونی خواهد شد و همین طور هم شد!

    راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم امکان پذیر است؟
    ۰۴/۳۱/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم امکان پذیر است؟

    جالب است بدانید میزان بیکاری زنان در ایران ۱۷۰% بیشتر از مردان است. بسیاری از خانم‌ها به دلیل دردسرها و سختی کار خارج از منزل (و حتی در مواردی به دلیل مخالفت خانواده!) به کل کسب درآمد را کنار می‌گذارند.  به این ترتیب درآمد آقایان ۲٫۵ برابر بیشتر از زنان می‌باشد.

    مفاهیم مهم در قیمت گذاری و استراتژی کالای فروش
    ۰۴/۲۶/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    مفاهیم مهم در قیمت گذاری و استراتژی کالای فروش

    برای تعیین قیمت یک محصول ابتدا باید با سه مفهوم اشنا شوید. قیمت (price): هزینه‌ای است که مشتری پرداخت می‌کند تا از کالا و خدمات ما استفاده کند.
    هزینه (cost): هزینه‌های ثابت و متغیری که برای تولید یک محصول صرف شده است.ارزش (value): ارزش یک کالا، یعنی اینکه مشتری بداند بیشتر از پولی که پرداخت کرده، مزایا دریافت کرده است.

    شناخت روش های قیمت گذاری موجب افزایش فروش می گردد؟
    ۰۴/۲۶/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    شناخت روش های قیمت گذاری موجب افزایش فروش می گردد؟

    می توانید تصور کنید که وارد یک فروشگاه در مرکز خرید شهر خود شده‌اید و قصد دارید یک نوشیدنی بخرید. نوشیدنی اول قیمت خیلی پایینی دارد، شما آن را نمی‌خرید چون فکر می‌کنید این قیمت عجیب است و ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشد. نوشیدنی دوم مربوط به یک شرکت بزرگ و مورد اعتماد است که از کیفیت آن مطمئنید، ولی قیمتش بسیار بالاست. چنین قیمتی به نظر شما اصلاً منطقی نمی‌آید، هرچند کیفیت خوبی هم داشته باشد.

    داستان گویی یک مهارت ضروری برای کسب و کار
    ۰۴/۲۱/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    داستان گویی یک مهارت ضروری برای کسب و کار

    هر داستانی باید با یک سوال آغاز شود، مخاطب من کیست و می‌خواهم چه پیامی را با او به اشتراک بگذارم؟ به عنوان مثال، اگر شما به دنبال معرفی کسب‌وکار خود به مشتریان بالقوه هستید می‌توانید در مورد این‌که چگونه شکست‌های ابتدایی منجر به موفقیت شما شدند صحبت کنید و یا اگر برای جذب سرمایه‌گذار داستان کسب وکار خود را می‌نویسید، می‌توانید چرایی هوشمندانه بودن ایده‌تان را بگویید

    واگذاری فرنچایز چگونه صورت می‌گیرد؟
    ۰۴/۱۷/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    واگذاری فرنچایز چگونه صورت می‌گیرد؟

    فرنچایز یا فرانشیز امتیازی است که به یک فرد داده می شود تا محصولات و یا خدمات یک شرکت شناخته شده موفق را به فروش برساند. این امتیاز برای مدت محدود از طرف شرکت (یا فرنچایز دهنده) در اختیار فرد (یا فرنچایز گیرنده) در ازای پرداخت مبالغی قرار می‌گیرد.

    فرنچایز (Franchise) چیست؟ سرمایه گذاری شما در بازار کنونی
    ۰۴/۱۷/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    فرنچایز (Franchise) چیست؟ سرمایه گذاری شما در بازار کنونی

    فرض کنید که شما فردی هستید که مقداری پول در اختیار دارد (این پول ممکن است حاصل پس انداز شما، یا ارث و یا از هر منبع دیگری در اختیار شما باشد). بسته به میزان دانش و ریسک پذیری شخصی. در بازار کنونی ایران شما چه انتخاب‌هایی برای سرمایه‌گذاری دارید؟

    آیا می ‌‌دانید مهمترین کلمه در تبلیغات چیست؟
    ۰۴/۱۰/۱۳۹۸

    آیا می ‌‌دانید مهمترین کلمه در تبلیغات چیست؟

    کلمه­ ای غیر توصیفی که با تمام مفهوم سازی ­ها و تصورات قدرت، که برای ساخت هویت کسب و کارتان نیاز دارید

    آیا می دانید تبلیغات استعاری چیست؟
    ۰۴/۰۸/۱۳۹۸

    آیا می دانید تبلیغات استعاری چیست؟

    موثرترین و جذابترین شیوه های نوین تبلیغاتی می باشد که امروزه در تبلیغات اکثر برندهای بزرگ دنیا شاهد آن هستیم

    برو بالا