کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های کسب‌وکار - صفحه ۱۰ از ۱۰ - روابط عمومی نوین ایران

    چه زمانی نیازمند راه اندازی یک کمپین روابط عمومی هستیم
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    چه زمانی نیازمند راه اندازی یک کمپین روابط عمومی هستیم

    کمپین روابط عمومی در واقع می‌توان گفت هیچ پاسخ قطعی و درستی در رابطه با زمان صحیح آغاز یک کمپین روابط عمومی وجود ندارد، اما مطمئنا یک زمان اشتباه و نامناسب برای این کار وجود دارد. به عبارتی می‌توان گفت این زمان در واقع پس از اتفاق افتادن یا پیش آمدن موقعیتی دارای ارزش خبری […]

    مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند

    حقایق روابط عمومی برخی از استراتژی ها و حقایق روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز دارید تا آنها را در کمپین بازاریابی خودتان ها استفاده کنید.   خواه مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا استارت […]

    مدیریت کردن مشتری ناراضی در روابط عمومی و اهمیت آن
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    مدیریت کردن مشتری ناراضی در روابط عمومی و اهمیت آن

    مشتری ناراضی و عصبانی . نود و پنج درصد مشتریان ناراضی بدون اینکه شکایت کنند به سراغ رقبا می روند. احتمالا برای خود شما اتفاق افتاده است وارد یک مغازه شده اید و فروشنده با شما برخورد نامناسب داشته است. شما به مغازه دار چیزی نگفته اید ولی دیگر از او خرید نکرده اید. زمانی […]

    ابزارهای هوشمند امروز به یک رسانه تبدیل شده‌اند!
    ۱۲/۱۰/۱۳۹۲

    ابزارهای هوشمند امروز به یک رسانه تبدیل شده‌اند!

    سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری همایش «ابزارهای هوشمند، رونق اقتصادی، دولت همراه» در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌وگو با راه پرداخت گفت: «ابزارهای هوشمند امروز به یک رسانه تبدیل شده‌اند. در زمان‌های قدیم وقتی افراد وقتی می‌خواستند اطلاع رسانی کنند باید حضوری در بین مردم اطلاع رسانی می‌کردند. روز به روز ابزارهای […]

    برو بالا