امروزه با پیشرفت تکنولوژی فرصتهای کارآفرینی زیادی را برای کارآفرینان فراهم شده که برای شروع کار به هزینهی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینهای نیاز نداشتهباشند! بله درست شنیدید! ولی در عوض باید زمان و تلاش بسیار زیادی خرج آن کنید. علاوه بر این، بسیاری از این فرصت های کسب و کار بر مجموعه مهارتهای شما استوار هستند، از جمله مهارتهای کامپیوتری.
اگر از آدمها بپرسید چرا قادر نیستند کاری را انجام دهند، همیشه پاسخی آماده از آستینشان در میآوردند. راه شکستن این حلقه این است که بگویید اگر میتوانستید آن کار را انجام دهید چه میشد؟
مشکلات واقعی کارآفرینان چیست؟ آیا شما خود را جزو کارآفرینان می دانید؟ کسب و کارتان را به تازگی شروع نموده اید؟ پس پیشنهاد می کنیم با مشکلات واقعی کسب و کار و کارآفرینی آشنا شوید. آرزوی اکثر کارآفرینان از شروع کسب و کار جدید، ایجاد یک منبع درآمد و تجارت سودآور است؛ […]
نشست تخصصی «نقش روابط عمومی و توسعه کارآفرینی» در دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک با حضور اساتید رشته روابط عمومی دانشگاه های استان اصفهان برگزار شد.
با توجه به حکمی که از طرف دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل به امضا رسید، از این پس دکتر سعید عسکری، به عنوان "مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل" منصوب شد.
فرایند ارسال و دریافت پیام با کمک واژه ها ست. واژگان گفته ونوشته شده و همچنین زبان اشاره از جمله مثالهای این نوع ارتباط هستند.
گفتگو با حمید صدیق پور از پیشکسوتان و مدیر روابط عمومی پیشین راهآهن ایران: - حمید صدیق پور هستم. در رشته روابط عمومی و تبلیغات درس خواندهام و زمانی که فارغ التحصیل شدم سربازی رفتم و افسر وظیفه بودم و اتفاقا سربازیام را هم در روابط عمومی شهربانی گذراندم.
تبلیغات محیطی روشی ست عالی برای افراد که با ترکیب شدن خلاقیت می تواند محیط های تبلیغاتی جدیدی را بوجود آورد.
چگونه در تبلیغات مجازی موفق باشیم ، امروزه تبلیغات اینترنتی تبدیل به موضوعی داغ در دنیای پررقابت بازاریابی و تجارت شود.
فعالیت قشر جلویی مغز و هیپوکامپ که به ترتیب مسئول کنترل تفکرات پیچیده و حافظه هستند، نیز تغییراتی مشاهده کرد. همچنین، دریافت که مغز، تصاویر و ایده هایی را از آگهی های بازرگانی به یاد می آورد و تفکرات و احساسات، در قسمتی که عکس العمل های خوبی نسبت به کیفیت محصولی دیده شده را به آن مارک، ربط می دهد.
10 راهکار برای گسترش برنامهی بازاریابی شما ارائه دهیم که شامل برخی از نکاتیست که معمولا به چشم نمیآیند، اما تاثیرشان در روند کلی فرایند بازاریابی استارتآپ یا کسب و کار شما قابل توجه است.
برای شناخت کامل و تحلیل ارتباط، نیازمد تحلیل فرستنده، تحلیل پیام، تحلیل کانال ارتباطی، تحلیل گیرنده، تحلیل تأثیرات، تحلیل پارازیت، و تحلیل شرایط وقوع ارتباط هستیم.
همه برای آشکار شدن رابطه ی سه مقوله ی ارتباط و ارتباطات و تبلیغات ضروری به نظر می رسد ارائه ی تعاریفی است که برای هرکدام بیان شده است.
مجید طلیمی مدیر کل شورای عالی تجارت و فعالان اقتصادی کشور شد
در این میزگرد رضا هوشمند عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی کشور، حمیدرضا خدایی راداستان سمنان، مهدی عرب عامری مدرس دانشگاه و سعیده سادات قدمی مدیر روابط عمومی اداره کل استان سمنان حضور داشتند.