روابط عمومی شرکت بیمه سامان پس از یک سال فعالیت مستمر، هدفمند و برنامه ریزی شده توانست عنوان «روابط عمومی برتر» در بخش روابط عمومی الکترونیک را در ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور کسب کند.
روابط عمومی چیزی فراتر از تنظیم کردن و ارسال مطالب و مقالات به روزنامهها و رسانههای عمومی و یا پست گذاشتن اعلانهای مطبوعاتی میباشد. حوزه گسترده روابط عمومی چندین فعالیت مرتبط را در بر میگیرد که هدف اصلی همه آنها انتقال پیامهایی خاص با هدف مشخص است.
کارآفرینان، چه مدیر روابطعمومی استخدام کرده باشد، چه یک مدیر ارتباطات و یا اینکه خودشان تلاش کنند تا کارهای مربوط به روابط عمومی را انجام دهند، چند اشتباه در روابط عمومی را بارها و بارها مرتکب میشوند.
مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران در این برنامه در خصوص تاثیر روابط عمومی در تجارت صحبت می کند.
فضاهای تبلیغاتی همچنان فضاهای ویژه ای به حساب می آیند که شاید هر کار و کسبی توان استفاده از آنها را نداشته باشد، اما مصرف کنندگان هم این روزها مشغول گوشی های هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خودشان هستند.
مسئله ارتباطات عمومی، میزان تاثیر رسانه ها در افکارعمومی می باشد. در ارتباطات عمومی بحث این است که مردم در مورد چه سخن می گوید و به چه فکر می کند
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکتها و مخصوصا شرکت های کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکنندهی محتوای حرفهای، شانس دیده شدن خود را در رسانهها افزایش دهید
رهبر تیم در کار تیمی باید دارای ویژگی های شخصیتی گوناگونی باشد تا اعضای تیم به پیروی از او ترغیب شوند
لازمه یک سخنرانی موفق آن است که مدیر دلایل سخنرانی برای کارمندان را به خوبی مشخص کند به طوری که شور و شوق در کارکنان ایجاد شود و وظایف خود را بهتر انجام دهند.
ارتباطات انسانی در مدیریت اهمیت زیادی دارند. ارتباطات انسانی بین کارمندان و مدیر از ارزش زیادی در محیط کار بر خوردار است
از جمله روش های تبلیغات و بازاریابی به زبان بدن نیز میتوان اشاره کرد که تاثیر زیادی درافزایش درآمد و تأثیرگذاری بیشتر بر روی افراد دارد .زبان بدن در بازاریابی و تبلیغات یک روش غیرکلامی است که تمرکز مشتری را به سمت هدفی که شما می خواهید متمایل می کند.
در حال حاضر مالکان کسب و کارها متوجه شدهاند که دیگر تکنیکهای بازاریابی سنتی متداول نیستند. به این دلیل است که جهان به سرعت در حال تغییر است و از این رو به طور پیوسته باید تکنیکهای خود را با تغییرات سازگار کنند. کسب و کارها به استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی نیاز دارند تا بتوانند در دنیای کسب و کار امروزی رقابت کنند.
ایده ای برای یک کسب و کار دارید، ولی هنوز برای راه اندازی آن آماده نیستید. قبل از اینکه هر کاری در زمینه ایجاد کسب و کار خود انجام دهید، باید بدانید که مشتری کسب و کار شما کیست.اصولا دو بازار برای فروش محصولات وجود دارد: مصرف کنندگان نهایی و شرکت ها، تشخیص این موضوع بسیار ساده است.
رویکرد بازاریابی داخلی کلیه کارکنان یه ویژه مدیران ارشد شرکت باید با اصول بازاریابی آشنا باشند. در این رویکرد توصیه میگردد که شرکت ها باید کارکنان خود را به گونه ای آموزش بدهند و تشویق کنند که همواره برای خدمت به مشتری آماده باشند.
نحوه استفاده از صدا همانند خود صدا بسیار مهم است. لحن صدای شما، همانند کلماتی که از آن استفاده می کنید، به ویژه در مورد برندسازی شخصی، یک مشخصه کلیدی در مورد درک افراد دیگر از شما است. برقراری ارتباط با شور و شوق، بدون سر و صدا و یا با خشم به طور کامل به نحوی که مردم شما را می بینند.