کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های کسب‌وکار - صفحه ۴ از ۱۰ - روابط عمومی نوین ایران

    چرا برندهای لوکس باید روی تجربه مشتری تمرکز کنند؟
    ۰۶/۳۱/۱۳۹۷

    چرا برندهای لوکس باید روی تجربه مشتری تمرکز کنند؟

    برندها نظر مشتریان را با واقعیت های مجازی و افزوده، صفحه نمایش های تعاملی و هوش مصنوعی جلب می کنند، اما این فرصت را برای برندهای مختلف نیز فراهم می کنند که خود را از طریق تجربه خرید مشتری متمایز کنند

    مسئولیت اجتماعی سازمان چیست؟
    ۰۶/۳۱/۱۳۹۷

    مسئولیت اجتماعی سازمان چیست؟

    مفهوم مسئولیت اجتماعی سازمان یا شامل موضوعاتی مرتبط با رفتار سازمان در محیط اجتماعی بوده و فراتر از قلمروهای صرفا اقتصادی است که سازمان ها به طور سنتی با آنها در ارتباط هستند.

    ۷ ویژگی یک کارمند فضای مجازی در بازار دیجیتالی
    ۰۶/۲۷/۱۳۹۷

    ۷ ویژگی یک کارمند فضای مجازی در بازار دیجیتالی

    کارمند فضای مجازی مي‌تواند قدرتمندترین دارایی یک برند در ایجاد روابط طولانی مدت و پویا با مشتریان و دیگر اعضای مهم جوامع آنلاین باشد.

    اشتغال واقعی بر بستر فضای مجازی
    ۰۶/۲۳/۱۳۹۷

    اشتغال واقعی بر بستر فضای مجازی

    امروزه رشد فزاینده استفاده از فناوری و ابزارهای مختلف آن از قبیل تلفن های هوشمند، تبلت، رایانه و... فضای بسیار مناسبی را برای اشتغالزایی، شکوفایی اقتصادی و ایجاد رفاه اجتماعی فراهم کرده است.

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر
    ۰۶/۱۳/۱۳۹۷

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر

    هدفی که روابط عمومی وبازار یابی وفروش در پی آن هستند یکسان است . تقویت روابط عمومی در راه ارتقا اعتماد مشتری ، باعث موفق شدن شما در کسب و کار خودتان میشود.

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر
    ۰۶/۱۳/۱۳۹۷

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر

    برای ایجاد شبکه و برقراری ارتباط موثر با افراد نیاز داریم همه فرصت ها در شبکه سازی به رشد ما کمک نمیکنند. باید قبل شرکت در آن ها ببینید اصلا ارزش دارند. حتما اطلاع مورد نیاز برای رویداد را جمع آوری کنید،از فرصت پیش رو بیرون از مرزهای خود استفاده کنید و فرصت خود را زیاد کنید.

    نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند
    ۰۶/۱۳/۱۳۹۷

    نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند

    امروزه با پیشرفت ابزارهای اطلاعاتی وظایف مدیر روابط عمومی تحت تاثیر این ابزارهای اطلاعات دستخوش تغییراتی شده اند که برای تداوم کسب و کار خود باید با این تغییرات سازگاری پیدا کنیم

    نکاتی با ارزش در زمینه مدیریت روابط عمومی
    ۰۶/۱۲/۱۳۹۷

    نکاتی با ارزش در زمینه مدیریت روابط عمومی

    مدیریت روابط عمومی از شریان های حیاتی و جدایی ناپذیر کسب و کار واز عواملی است که به رشد کسب و کار و شناخته شدن برند شما کمک میکند پس تامل در آن دارای اهمیت فراوان میباشد.

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال
    ۰۶/۱۱/۱۳۹۷

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال

    مزیت های بازاریابی دیجیتال فقط برای تجارت های بزرگ نیست. در اینجا ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت های کوچک صورت بگیرد، اشاره کرد، این برنامه، تمام مراحل چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند.

    پیش‌نیاز یک‌ روابط‌عمومی‌ موفق‌،رضایت‌ مصرف‌کنندگان‌، مشترکان‌ و مراجعه‌کنندگان‌
    ۰۶/۱۱/۱۳۹۷

    پیش‌نیاز یک‌ روابط‌عمومی‌ موفق‌،رضایت‌ مصرف‌کنندگان‌، مشترکان‌ و مراجعه‌کنندگان‌

    استمرار فعاليت‌ مؤسسات‌ به‌ رضايت‌مندي‌ مصرف‌كنندگان‌ و مراجعه‌كنندگان‌ ارتباط‌ دارد. روابط‌عمومي‌ تنها فلسفه‌ وجودي‌، نحوه‌ عمل‌، برنامه‌هاي‌ حال‌ و آينده‌ و خواست‌ها و انتظار مديريت‌ و ضرورت‌ و سودمندي‌ مؤسسه‌ را تعميم‌، ترويج‌ و تبليغ‌ مي‌كندروابط‌عمومي‌ هر مؤسسه‌ از كيفيت‌ كالا و خدمات‌ توليدي‌ كه‌ به‌ دست‌ مردم‌ مي‌دهد آغاز مي‌شود.

    ۰۶/۰۶/۱۳۹۷

    مزیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

    هر فرصتی برای دیده شدن و ارائه‌ی محتوا ارزشمند است. فعالیت‌ شما در شبکه‌های اجتماعی مسیر‌ تازه‌ای است برای ارائه‌ی اطلاعات و محتوای مرتبط با برند تجاری شما.

    آشنایی با روش نوین بازاریابی اینترنتی: بازاریابی محتوا
    ۰۶/۰۳/۱۳۹۷

    آشنایی با روش نوین بازاریابی اینترنتی: بازاریابی محتوا

    بازاریابی محتوا در واقع به کارگیری یک استراتژی برای خلق محتوای مناسب، ارزشمند و سازگار به صورت منظم است که با هدف جذب مخاطب و تبدیل وی به مشتری انجام‌ می‌شود.

    کاهش خسارت های زیست محیطی با بهره گیری از فناوری اطلاعات
    ۰۵/۰۹/۱۳۹۷
    معاون مدیرعامل بانک ملت در امور فناوری اطلاعات عنوان کرد:

    کاهش خسارت های زیست محیطی با بهره گیری از فناوری اطلاعات

    معاون مدیرعامل بانک ملت در امور فناوری اطلاعات: بخش فناوری بانک ملت این بانک را به پیشروترین بانک در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات نوین بانکی تبدیل کرد

    برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کاردانشجویی
    ۰۴/۳۱/۱۳۹۷
    ویژه شرکت کنندگان چهارمین المپیادملی

    برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کاردانشجویی

    مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت:کارگاه آموزشی نحوه نگارش طرح کسب و کار ویژه شرکت کنندگان در چهارمین المپیادملی کسب و کاردانشجویی جشنواره شیخ بهایی برگزار شد.

    ۹ نکته طلایی که باعث می شود خریداران به شما اعتماد کنند
    ۰۴/۲۶/۱۳۹۷

    ۹ نکته طلایی که باعث می شود خریداران به شما اعتماد کنند

    احتمال اینکه فروشنده ای با تقلب بتواند در حرفه فروش به صورت موفق باقی بماند خیلی پایین است. آدم ها دوست دارند از کسانی خرید کنند که قابل اعتماد باشد.

    برو بالا