تبلیغات و روابط عمومی با اینکه هر دو اهداف مشترکی را دنبال میکنند اما روابط عمومی در تمام جنبه های سازمانی حتی خارج از حیطه بازاریابی قرار میگیرد. نقش روابط عمومی در بازاریابی و فروش امروزی قابل انکار نیست
شبکه های اجتماعی امکان تعامل بیشتر با مشتریان را فراهم می آورند و شما میتوانید مشکلاتی که آن ها با محصولات و خدمات شما دارند متوجه شوید
این روزها مردم سخت به کسب وکار ها اطمینان میکنند، زیرا در زمان های دور کسب و کار ها دروغ های زیادی گفته اند. از همین رو، در بازاریابی مدرن، جلب کردن اعتماد مشتری بسیار مهم است
از دست دادن مشتری به نوعی یک هشدار است. مهم این است که بفهمید ازدست دادن مشتری به معنای یک شکست نیست و آن یک فرصت برای از بین بردن ضعف هاست
سینما همواره الهام بخش بوده و بعض اوقات در برخی فیلم ها شاهد داستان هایی غنی و پرمفهوم هستند که میتوان به جرات گفت تاثیر بسیاری در زندگی میگذارند
فرهنگ هرسازمانی نشان دهنده ارزش های هر سازمانی است پس ارتقای آن میتواند سازمان را به جایگاهی والاتر برساند
ایجاد روابط پایدار با مشتری کلید اصلی موفقیت در یک کسب و کار میباشد. ارتباط محکم و روابط عمومی قوی با مشتری بجز رابطه بلند مدت، باعث این میشود که مشتری محصول و خدمات مارا به دیگران هم توصیه کند
مشتری ها بسیار برای ما مهم هستند اما گاهی لازم است که در فراهم کردن درخواست آن ها کمی تامل کنیم و بررسی لازم را به انجام برسانیم و در صورت نیاز آن ها را رد کنیم
برای حفظ کسب و کار، و حرکت دایم رو به جلو همواره باید از شروع کار به نوآوری و خلاقیت رو بیاوریم اما گاهی عدم فهمیدن معنی حقیقی خلاقیت باعث خطا در مسیر ما میشود
امروزه بدلیل پیش رفتن الگوی جستجوی موتورهای جستجو به سوی هوشمند شدن، تولید مطالب مفید و کاربرپسند در عملیات بهینه سازی موتور جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با سلیقه کاربر جایگاه خاصی در تولید محتوا پیدا کرده است
محتوای کوتاه بخش هایی دارد که هدفی را پیگیری میکنند و آن چیزی نیست جز بیان نکات صریح و ساده در راستای خلق اثری سرگرم کننده است
اگر چیزی در مورد نوشتن متن تبلیغاتی ندانیم تفکر و وقت گذاشت روی آن عملا کاری بیهوده میباشد . نوشتن یک متن برای تبلیغات یک مهارت اکتسابی است و از ارکان اصلی بازاریابی و فورش میباشد از بزرگترین اشتباه نویسندگان تبلیغات این است که نوشته را برای خودشان مینویسند نه برای مخاطبین بالقوه.
با رشد اشکال مختلف رسانه ها، سواد جدید تاثیر زیادی بر محیط های آموزشی، اجتماعی و تجاری گذاشته است. رسانه های الکترونیکی و دیجیتال بر راهکارهای کسب و کار و نحوه یادگیری و زندگی روزمره ما، حتی نوشتن مقالات و انجام تحقیقات تاثیر می گذارند.
روابط عمومی واقعی آن است که با وجود همه پیشرفتهایی که در فناوریهای ارتباطی به وجود میآید، هیچگاه شعارها و اصول حرفهای و متعارف این شغل غافل نشود
در قرن بیستویک بر روی کره خاکی کمتر جایی را میتوان یافت که در آنجا نشانی از وسایل ارتباطجمعی نباشد.فرهنگها در برابر نفوذ امواج رسانهای دچار از خود بیگانگی شده و شیوههای زندگی افراد جامعه را دستخوش تغییر کردهاند