کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های مهارت های ارتباطی - صفحه ۴ از ۷ - روابط عمومی نوین ایران

    نقش روابط عمومی را در موفقیت کسب و کار خود جدی بگیرید
    ۰۴/۲۱/۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی را در موفقیت کسب و کار خود جدی بگیرید

    تبلیغات و روابط عمومی با اینکه هر دو اهداف مشترکی را دنبال میکنند اما روابط عمومی در تمام جنبه های سازمانی حتی خارج از حیطه بازاریابی قرار میگیرد. نقش روابط عمومی در بازاریابی و فروش امروزی قابل انکار نیست

    با این نکات وفاداری مشتریان خود را ارتقا دهید
    ۰۴/۲۱/۱۳۹۷

    با این نکات وفاداری مشتریان خود را ارتقا دهید

    شبکه های اجتماعی امکان تعامل بیشتر با مشتریان را فراهم می آورند و شما میتوانید مشکلاتی که آن ها با محصولات و خدمات شما دارند متوجه شوید

    چگونه اعتماد مشتری آنلاین را کسب کنیم؟
    ۰۴/۲۰/۱۳۹۷

    چگونه اعتماد مشتری آنلاین را کسب کنیم؟

    این روزها مردم سخت به کسب‌ وکار ها اطمینان میکنند، زیرا در زمان های دور کسب و کار ها دروغ های زیادی گفته اند. از همین رو، در بازاریابی مدرن، جلب کردن اعتماد مشتری بسیار مهم است

    کسب و کار خود را با از دست دادن یک مشتری بهبود دهید
    ۰۴/۲۰/۱۳۹۷

    کسب و کار خود را با از دست دادن یک مشتری بهبود دهید

    از دست دادن مشتری به نوعی یک هشدار است. مهم این است که بفهمید ازدست دادن مشتری به معنای یک شکست نیست و آن یک فرصت برای از بین بردن ضعف هاست

    این فیلم ها را ببینید
    ۰۴/۲۰/۱۳۹۷

    این فیلم ها را ببینید

    سینما همواره الهام بخش بوده و بعض اوقات در برخی فیلم ها شاهد داستان هایی غنی و پرمفهوم هستند که میتوان به جرات گفت تاثیر بسیاری در زندگی میگذارند

    چگونه فرهنگ سازمانی را ارتقا دهیم؟
    ۰۴/۲۰/۱۳۹۷

    چگونه فرهنگ سازمانی را ارتقا دهیم؟

    فرهنگ هرسازمانی نشان دهنده ارزش های هر سازمانی است پس ارتقای آن میتواند سازمان را به جایگاهی والاتر برساند

    روابط پایدار با مشتری کلید اصلی موفقیت در کسب و کار
    ۰۴/۲۰/۱۳۹۷

    روابط پایدار با مشتری کلید اصلی موفقیت در کسب و کار

    ایجاد روابط پایدار با مشتری کلید اصلی موفقیت در یک کسب و کار میباشد. ارتباط محکم و روابط عمومی قوی با مشتری بجز رابطه بلند مدت، باعث این میشود که مشتری محصول و خدمات مارا به دیگران هم توصیه کند

    در این مواقع به مشتری بگویید: نه!
    ۰۴/۲۰/۱۳۹۷

    در این مواقع به مشتری بگویید: نه!

    مشتری ها بسیار برای ما مهم هستند اما گاهی لازم است که در فراهم کردن درخواست آن ها کمی تامل کنیم و بررسی لازم را به انجام برسانیم و در صورت نیاز آن ها را رد کنیم

    مفهوم حقیقی نوآوری و خلاقیت
    ۰۴/۱۹/۱۳۹۷

    مفهوم حقیقی نوآوری و خلاقیت

    برای حفظ کسب و کار، و حرکت دایم رو به جلو همواره باید از شروع کار به نوآوری و خلاقیت رو بیاوریم اما گاهی عدم فهمیدن معنی حقیقی خلاقیت باعث خطا در مسیر ما میشود

    بازاریابی آنلاین و ارتباط آن با روابط عمومی
    ۰۴/۱۹/۱۳۹۷

    بازاریابی آنلاین و ارتباط آن با روابط عمومی

    امروزه بدلیل پیش رفتن الگوی جستجوی موتورهای جستجو به سوی هوشمند شدن، تولید مطالب مفید و کاربرپسند در عملیات بهینه سازی موتور جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با سلیقه کاربر جایگاه خاصی در تولید محتوا پیدا کرده است

    محتوای کوتاه و مزیت آن
    ۰۴/۱۹/۱۳۹۷

    محتوای کوتاه و مزیت آن

    محتوای کوتاه بخش هایی دارد که هدفی را پیگیری میکنند و آن چیزی نیست جز بیان نکات صریح و ساده در راستای خلق اثری سرگرم کننده است

    روش هایی برای برقراری ارتباط و تبلیغات اثربخش
    ۰۴/۱۹/۱۳۹۷

    روش هایی برای برقراری ارتباط و تبلیغات اثربخش

    اگر چیزی در مورد نوشتن متن تبلیغاتی ندانیم تفکر و وقت گذاشت روی آن عملا کاری بیهوده میباشد . نوشتن یک متن برای تبلیغات یک مهارت اکتسابی است و از ارکان اصلی بازاریابی و فورش میباشد از بزرگترین اشتباه نویسندگان تبلیغات این است که نوشته را برای خودشان مینویسند نه برای مخاطبین بالقوه.

    مهارت سواد رسانه ای چه کمکی به ما می کند؟
    ۰۴/۱۸/۱۳۹۷

    مهارت سواد رسانه ای چه کمکی به ما می کند؟

    با رشد اشکال مختلف رسانه ها، سواد جدید تاثیر زیادی بر محیط های آموزشی، اجتماعی و تجاری گذاشته است. رسانه های الکترونیکی و دیجیتال بر راهکارهای کسب و کار و نحوه یادگیری و زندگی روزمره ما، حتی نوشتن مقالات و انجام تحقیقات تاثیر می گذارند.

    وفاداری به اصول روابط عمومی در عصر سیاره‌ای شدن
    ۰۴/۱۷/۱۳۹۷

    وفاداری به اصول روابط عمومی در عصر سیاره‌ای شدن

    روابط عمومی واقعی آن است که با وجود همه پیشرفت‌هایی که در فناوری‌های ارتباطی به وجود می‌آید، هیچ‌گاه شعارها و اصول حرفه‌ای و متعارف این شغل غافل نشود

    ارتباطات رسانه‌ای
    ۰۴/۱۷/۱۳۹۷

    ارتباطات رسانه‌ای

    در قرن بیست‌ویک بر روی کره خاکی کمتر جایی را می‌توان یافت که در آنجا نشانی از وسایل ارتباط‌جمعی نباشد.فرهنگ‌ها در برابر نفوذ امواج رسانه‌ای دچار از خود بیگانگی شده و شیوه‌های زندگی افراد جامعه را دستخوش تغییر کرده‌اند

    برو بالا