کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های فضای مجازی - صفحه ۲ از ۷ - روابط عمومی نوین ایران

    ۱۰ دلیل نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال ۹۷
    ۰۷/۲۲/۱۳۹۷

    ۱۰ دلیل نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال ۹۷

    در حال حاضر مالکان کسب و کارها متوجه شده‌اند که دیگر تکنیک‌های بازاریابی سنتی متداول نیستند. به این دلیل است که جهان به سرعت در حال تغییر است و از این رو به طور پیوسته باید تکنیک‌های خود را با تغییرات سازگار کنند. کسب و کارها به استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی نیاز دارند تا بتوانند در دنیای کسب و کار امروزی رقابت کنند.

    نیچ مارکت چیست و چه کاربردی در بازاریابی اینترنتی دارد
    ۰۷/۲۲/۱۳۹۷

    نیچ مارکت چیست و چه کاربردی در بازاریابی اینترنتی دارد

    ایده ای برای یک کسب و کار دارید، ولی هنوز برای راه اندازی آن آماده نیستید. قبل از اینکه هر کاری در زمینه ایجاد کسب و کار خود انجام دهید، باید بدانید که مشتری کسب و کار شما کیست.اصولا دو بازار برای فروش محصولات وجود دارد: مصرف کنندگان نهایی و شرکت ها، تشخیص این موضوع بسیار ساده است.

    روابط عمومی آنلاین چیست؟
    ۰۷/۲۲/۱۳۹۷

    روابط عمومی آنلاین چیست؟

    وابستگی مقوله روابط عمومی آنلاین و بازاریابی ایمیلی بهم دیگربسیار زیاد است. بازاریابی ایمیلی یکی از تاکتیک های اساسی روابط عمومی آنلاین بشمار میرود. برای درک هر مبحثی در فضای آنلاین میتوان آن مبحث را با دنیای واقعی مقایسه کرد و راه حل های دنیای واقعی را به دنیای اینترنت منتقل کرد.

    اطلاع رسانی تبلیغات و فرهنگ سازی محورهای اصلی کارکرد روابط عمومی
    ۰۷/۱۲/۱۳۹۷

    اطلاع رسانی تبلیغات و فرهنگ سازی محورهای اصلی کارکرد روابط عمومی

    روابط عمومی ها باید از طریق ۳ محور اصلی اطلاع رسانی، تبلیغات و فرهنگ سازی در راستای موفقیت سازمان در مدیریت ارتباط عمومی تلاش کنند

    حضور موثر روابط عمومی ها در فضای مجازی
    ۰۷/۱۱/۱۳۹۷

    حضور موثر روابط عمومی ها در فضای مجازی

    مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بر لزوم حضور موثر روابط عمومی ها در فضای مجازی جهت اطلاع رسانی تاکیدکرد.

    روابط عمومی دیجیتال درخدمت بانکداری دیجیتال
    ۰۶/۳۱/۱۳۹۷

    روابط عمومی دیجیتال درخدمت بانکداری دیجیتال

    با در نظر گرفتن این ارتباطات، هر سازمانی،یک سازمان جهانی بالقوه است و این یعنی، عصر کنونی مقطع چالش برانگیزی برای سازمان های سنتی خواهد بود.

    تولید محتوای متنی چیست؟
    ۰۶/۳۱/۱۳۹۷

    تولید محتوای متنی چیست؟

    دنیای دیجیتال در حال رفتن به سمت تولید محتوا و بازاریابی محتوایی است. از این رو وب مسترها باید زمان زیادی را برای تولید محتوا برای کسب و کارشان صرف کنند. در حال حاضر وب­سایت و اپلیکیشن­‌ها، ..

    آسیب های فضای مجازی برای دانش آموزان
    ۰۶/۲۷/۱۳۹۷

    آسیب های فضای مجازی برای دانش آموزان

    فضای مجازی بخشی از زندگی مردم شده است و فضای مجازی و فناوری اطلاعات می تواند روشی عالی برای تفریح والدین و فرزندان باشد تا از این طریق یکدیگر را بهتر بشناسند.هر فناورری با فراهم آوردن یکسری فرصت ها، چالش هایی نیز پیش روی بشر قرار داده است که با توسعه فعالیت های فرهنگی و پیشگیری از وقوع ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی می توان مضرات آن را به حداقل رساند.

    ۷ ویژگی یک کارمند فضای مجازی در بازار دیجیتالی
    ۰۶/۲۷/۱۳۹۷

    ۷ ویژگی یک کارمند فضای مجازی در بازار دیجیتالی

    کارمند فضای مجازی مي‌تواند قدرتمندترین دارایی یک برند در ایجاد روابط طولانی مدت و پویا با مشتریان و دیگر اعضای مهم جوامع آنلاین باشد.

    یاد بگیریم فضای مجازی اتاق شخصی ما نیست
    ۰۶/۲۷/۱۳۹۷

    یاد بگیریم فضای مجازی اتاق شخصی ما نیست

    اطلاعات هر فردی را می‌توان مشخصه و ممیزه وی دانست که ویژگی‌های او را نسبت به سایرین نشان می‌دهد. این اطلاعات جایگاه شما را در طبقه‌بندی‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد و نباید با سهل انگاری آنها را در اختبار افراد سودجو قرار داد.

    حسین امامی: مصرف رسانه‌ای خود را کنترل کنیم
    ۰۶/۲۶/۱۳۹۷

    حسین امامی: مصرف رسانه‌ای خود را کنترل کنیم

    هدف انجمن سلطنتی سلامت عمومی بریتانیا از برگزاری کمپین «سپتامبر بدون شبکه‌های اجتماعی» تغییر در سبک زندگی و دوری از اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی است

    چرا کاربران شایعات مجازی را باور می‌کنند؟/ شفاف‌سازی، وظیفه رسانه‌های اصلی است
    ۰۶/۲۵/۱۳۹۷

    چرا کاربران شایعات مجازی را باور می‌کنند؟/ شفاف‌سازی، وظیفه رسانه‌های اصلی است

    اگر بخشی از کارمان را برای ارتقاء سواد رسانه‌ای خرج کنیم مردم بهتر می‌توانند خبرهای درست و جعلی را از هم تشخیص دهند.

    فضای مجازی یا حقیقی؟ آیا مدیریت پذیر است
    ۰۶/۲۵/۱۳۹۷

    فضای مجازی یا حقیقی؟ آیا مدیریت پذیر است

    گسترش فناوری های اینترنتی و در دسترس بودن آن، فضای مجازی را شبیه ساز دنیای واقعی کرده است که با برنامه ریزی های درست و مسوولانه، می توان این فضا را عرصه حضور قدرت های اطلاعاتی و محتوایی کرد.

    اشتغال واقعی بر بستر فضای مجازی
    ۰۶/۲۳/۱۳۹۷

    اشتغال واقعی بر بستر فضای مجازی

    امروزه رشد فزاینده استفاده از فناوری و ابزارهای مختلف آن از قبیل تلفن های هوشمند، تبلت، رایانه و... فضای بسیار مناسبی را برای اشتغالزایی، شکوفایی اقتصادی و ایجاد رفاه اجتماعی فراهم کرده است.

    نشست تخصصی کاربرد و تکنیک‌های ویکی‌پدیا در ارتباطات
    ۰۶/۱۸/۱۳۹۷
    دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

    نشست تخصصی کاربرد و تکنیک‌های ویکی‌پدیا در ارتباطات

    هم‌اندیشی تخصصی « کاربرد و تکنیک‌های ویکی پدیا در ارتباطات » روز سه شنبه20 شهریور ماه 1397 ماه از ساعت14 الی 16 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

    برو بالا