کل اخبار 2215 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۷ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های فضای مجازی - صفحه ۳ از ۷ - روابط عمومی نوین ایران

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال
    ۰۶/۱۱/۱۳۹۷

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال

    مزیت های بازاریابی دیجیتال فقط برای تجارت های بزرگ نیست. در اینجا ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت های کوچک صورت بگیرد، اشاره کرد، این برنامه، تمام مراحل چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند.

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی
    ۰۶/۱۱/۱۳۹۷

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی

    تصویر ذهنی خوب و قابل‌اعتماد مهم‌ترین عامل جذب مشتری و همچنین تصمیم‌گیری وی در فرایند خرید است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که سرمایه‌های میلیاردی داشته‌اند، به دلیل توجه نکردن به تصویر ذهنی و برندسازی مناسب، در رویارویی با سازمان‌های جوان و کم‌سرمایه، اما غنی از بُعد روابط‌عمومی و تبلیغات، شکست خورده‌اند.

    ورود به دالان های مجازی بدون سواد رسانه ای
    ۰۶/۰۹/۱۳۹۷

    ورود به دالان های مجازی بدون سواد رسانه ای

    فناوری ها، پرشتاب و بی توجه به مرزها وارد کشور شده اند اما فرهنگ استفاده از آنها هنوز نتوانسته خود را با این شتاب هماهنگ کند. شاید بخش مجهول ریشه یابی در خصوص کژ کارکردهای فناوری های ارتباطی در ایران و بسیاری از کشورهای در حال توسعه به همین دلیل باشد.

    لزوم فراگیری سواد رسانه ای در کنار اخلاق و فرهنگ استفاده از رسانه
    ۰۶/۰۷/۱۳۹۷

    لزوم فراگیری سواد رسانه ای در کنار اخلاق و فرهنگ استفاده از رسانه

    رسانه‌های مجازی به قدری در زندگی ما رسوخ کرده اند که بیشتر ما هر روز ساعت ها با آن مشغول هستیم و حتی افکار و رفتارهای ما بر اساس اطلاعاتی که از طریق آن منتشر می شود، شکل می گیرد.

    تاثیر رسانه بر سلامت روان و سلامت روان در رسانه
    ۰۶/۰۶/۱۳۹۷

    تاثیر رسانه بر سلامت روان و سلامت روان در رسانه

    تاثیر رسانه بر سلامت روان و سلامت روان در رسانه – شاید شما هم تاکنون در مواجهه با سوال کودکتان هنگام تماشای یک فیلم یا مجموعه تلویزیونی خشن به این جمله کلیشه ای که «اینا همش فیلمه» بسنده و تصور کرده اید کودک می تواند میان آن چه در قالب تلویزیون می بیند با آن چه در زندگی جریان دارد، تمایز قائل شود.

    ۰۶/۰۶/۱۳۹۷

    فواید رسانه اجتماعی سازمانی

    رسانه اجتماعی سازمانی که در محل کار برای هدف کاری استفاده می شود، در حال قوی‌تر شدن است وایجاد حافظه برای شرکت و کتابی از راهکارها است که همراه با رشد سازمان برای مواجه شدن با چالش های جدید، توسعه می‌یابد و بزرگتر می شود. الگوی فعالیت‌ها این امکان را می دهد که دانش افراد دریافت شود بنابراین، ترک افراد کمتر اتفاق می افتد.

    ۰۶/۰۵/۱۳۹۷

    آسیب شناسی اینترنت و شبکه های اجتماعی

    آسیب‌های “اینترنت”،فضای مجازی و نرم‌افزار‌هایی مانند «تانگو» ،«وی‌چت»،«واتساپ»، «لاین»،«وایبر» و …پنهان بوده و علائم اولیه ندارد، چون ویژگی آن سکون است.

    شبکـه اجتماعی رژیمـی ها
    ۰۶/۰۵/۱۳۹۷

    شبکـه اجتماعی رژیمـی ها

    این روزها بازار شبکه های اجتماعی داغ است و هر هفته خبر راه اندازی یک شبکه اجتماعی جدید را می شنویم و شبکه های اجتماعی تخصصی بر مبنای نیازهای مشترک شکل می گیرد.

    ۰۶/۰۵/۱۳۹۷

    آیا شما هم اسیر شبکه های اجتماعی هستید

    امروزه شبکه های اجتماعی به عنوان نسل جدید ارتباطات مجازی در چرخه ارتباطات انسانی چنان تغییراتی به وجود آورده اند که به واسطه آنها انسان ها علاوه بر تجربه زندگی در عرصه حقیقی و عینی, در حال تجربه و شکل دهی به زندگی مجازی خود هستند

    انگاره سازی مهم ترین وظیفه ی رسانه است
    ۰۶/۰۳/۱۳۹۷

    انگاره سازی مهم ترین وظیفه ی رسانه است

    عدم شناخت افراد از ماهیت و منابع رسانه های مجازی باعث می شود تا جریان های رسانه ای مختلف به راحتی در افکار آن ها نفوذ کند

    بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟
    ۰۶/۰۳/۱۳۹۷

    بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

    بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که با استفاده از آن و با برنامه ریزی که در راستای حضور ارزشمند در آن انجام میدهیم تلاش می کنیم مخاطب را با برندمان آشنا نماییم

    در چه مواقعی روابط عمومی و بازاریابی محتوا به کمک هم می‌آیند
    ۰۵/۲۸/۱۳۹۷
    دست محتوا را در دست روابط عمومی بگذارید

    در چه مواقعی روابط عمومی و بازاریابی محتوا به کمک هم می‌آیند

    بر اساس تعریف ارائه‌‌شده توسط انجمن روابط عمومی آمریکا، روابط عمومی، ارتباطی استراتژیک بین سازمان و مخاطبانش برای حفظ و گسترش ارتباط با آنهاست که هم برای سازمان و هم برای مخاطبان سودآور است

    روابط عمومی دیجیتال چیست و چه تفاوتی با روابط عمومی سنتی دارد؟
    ۰۵/۲۴/۱۳۹۷

    روابط عمومی دیجیتال چیست و چه تفاوتی با روابط عمومی سنتی دارد؟

    روابط عمومی دیجیتال ، ترکیبی است از روابط عمومی سنتی با بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو. همچنین شاید بتوان گفت روابط عمومی دیجیتال، همان رپورتاژ آگهی است.

    نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند
    ۰۴/۲۱/۱۳۹۷

    نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند

    در دنیای امروزی که ابزار ها و وسایل ارتباطی با سرعت خیلی زیادی در حال پیشرفت هستند ، نیاز داریم که خود را در زمینه روابط عمومی با این ابزارها سازگار کنیم تا در برابر رقبا توانایی رقابتی برند خود را از دست ندهیم

    با این نکات وفاداری مشتریان خود را ارتقا دهید
    ۰۴/۲۱/۱۳۹۷

    با این نکات وفاداری مشتریان خود را ارتقا دهید

    شبکه های اجتماعی امکان تعامل بیشتر با مشتریان را فراهم می آورند و شما میتوانید مشکلاتی که آن ها با محصولات و خدمات شما دارند متوجه شوید

    برو بالا