این روزها مردم سخت به کسب وکار ها اطمینان میکنند، زیرا در زمان های دور کسب و کار ها دروغ های زیادی گفته اند. از همین رو، در بازاریابی مدرن، جلب کردن اعتماد مشتری بسیار مهم است
مشتری ها بسیار برای ما مهم هستند اما گاهی لازم است که در فراهم کردن درخواست آن ها کمی تامل کنیم و بررسی لازم را به انجام برسانیم و در صورت نیاز آن ها را رد کنیم
امروزه بدلیل پیش رفتن الگوی جستجوی موتورهای جستجو به سوی هوشمند شدن، تولید مطالب مفید و کاربرپسند در عملیات بهینه سازی موتور جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با سلیقه کاربر جایگاه خاصی در تولید محتوا پیدا کرده است
نشست تخصصی اشاعه وتثبیت شبکه های اجتماعی موبایلی ایرانی در تاریخ ۵ تیر ماه در موسسه مطالعات وتحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.
نشست تخصصی اشاعه وتثبیت شبکه های اجتماعی موبایلی ایرانی در تاریخ ۵ تیر ماه در موسسه مطالعات وتحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.
کمپین روابط عمومی (Public Relations)، مجموعه ای از فعالیت هایی است که به صورت پیشرفته برنامه ریزی شده اند و مرتبط با هدف خاصی هستند. این مسئله با دیگر بخش های PR مثل تاکتیک های تبلیغاتی حال حاضر، تبلیغات پولی و واکنش به رویدادها در تضاد است.
کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ماه دسامبر رای داد تا مقررات بی طرفی اینترنت رییس جمهور سابق آمریکا را لغو کند. و امروز، این لغوشدن به اجرا درآمده است.
امروزه زندگی انسان ها با ابزارهای وب اجتماعی پیوندی عجیب خورده است. محققان و پژوهشگران نیز از انواع مختلف شبکه های اجتماعی مانند مندلی (Mendeley) ، توئیتر (Twitter)، ریسرچ گیت (ResearchGate)، و لینکداین (LinkedIn)، وبلاگ ها و میکروبلاگ ها (Blogs & Microblogs)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است این هفته موضوع تقاضای عده ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی را بررسی کنند.
از طریق یک ابزار رزرو و نوبت دهی که سال گذشته عرضه گردید، هر ماهه هزاران مشتری جدید را به سالنها و باشگاههای ورزشی را جذب می کند
آموزش یکی از مهم ترین ارکان هر نظام اجتماعی به شمار می رود. در جوامع پیشرفته که روز به روز بر پیچیدگی آن افزوده می شود…
در این روزها که مسئله فلترینگ پیام رسان تلگرام جزو یکی از مسائل مهم زندگی روزمره مردم ایران و بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است.
«سروش» یکی از گزینههای جدی برای مهاجرت کاربران ایرانی از تلگرام است. نرمافزار سروش در بهمن ۱۳۹۴ نسخه آزمایشی خود را به بازار عرضه کرد و تا بهمن ۱۳۹۵ نزدیک به ۷۰۰ هزار کاربر فعال داشت. این نرمافزار تحت حمایت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گسترش یافته و بخش عمدهای از سهام این شرکت متعلق به صدا و سیماست.
طی یک اتحاد استراتژیک دو پیام رسان داخلی گپ و رینگ به یکدیگر پیوستند تا با ایجاد دو فضای کاربری عادی و کاربری تجاری، دامنه وسیعی از نیاز مخاطبان در دنیای ارتباطات دیجیتال را برطرف کنند.
در همه دورانها فعالیتهای رسانههایی همچون نشریات زرد وجود دارد، اما رسانه زرد تا دیروز به شکل کاغذی منتشر میشد و امروز در قالب شبکههای اجتماعی به فعالیت میپردازد.