کل اخبار 2216 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : چهارشنبه - ۲۸ - مهر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های آموزش - روابط عمومی نوین ایران

    چرا بنگاه‌های اقتصادی به روابط عمومی احتیاج دارند؟
    ۰۷/۲۱/۱۴۰۰

    چرا بنگاه‌های اقتصادی به روابط عمومی احتیاج دارند؟

    روابط عمومی می‌تواند به پیشبرد اهداف شرکت کمک کند و دیدگاه دیگران را نسبت به مجموعه خود تغییر دهد. در این یادداشت چند علت اصلی اهمیت روابط عمومی در دنیای تجارت امروز بررسی شده است.

    روابط عمومی کارآفرین
    ۰۶/۱۸/۱۴۰۰

    روابط عمومی کارآفرین

    روابط عمومی دانش اندیشه هاست. اندیشه های نابی که چراغ راه آینده اند. تنها از طریق خوب اندیشیدن است که یک کارشناس علوم ارتباطات می تواند اقدام صحیح را انجام دهد. اقدام صحیج به این معنا که کار درست را به شیوه صحیح و با هدفی صحیح در زمان و مکان درست انجام دهد. وظایف روابط عمومی بر اساس اقتضائات و شرایط اجتماعی قابل تغییر است لذا مدیریت اقتضایی رویکرد اصلی این دانش محسوب می شود. هر چند این دیدگاه  جزئی ذاتی از روابط عمومی ناب است.

    انواع متفاوت تبلیغ از نظر موضوع، تجاری و فرهنگی (۲)
    ۰۳/۰۹/۱۳۹۹
    روابط عمومی نوین ایران

    انواع متفاوت تبلیغ از نظر موضوع، تجاری و فرهنگی (۲)

    در این نوشتار با انواع دیگر تبلیغات آشنا خواهید شد. تبلیغات از نظر موضوع که شامل تبلیغات سیاسی، فرهنگی، انگیزشی، تجاری. هم چنین تبلیغات از نظر منبع و تبلیغات سفید، خاکستری و سیاه را مرور می کنیم.

    بیگ دیتا یا کلان داده چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    ۰۳/۰۲/۱۳۹۹
    روابط عمومی نوین ایران

    بیگ دیتا یا کلان داده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

    بیگ دیتا یا کلان داده منظور از داده‌ در هر مرحله از کار متفاوت است. داده خام داده‌ای است که بدون ترتیب و طبقه‌بندی جمع‌آوری شده‌اند و در نتیجه مفهوم خاصی را بیان نمی‌کند. در صورتی که روی داده خام پردازش انجام دهیم تبدیل به اطلاعات می‌شود که انتقال دهنده مفهومی هستند.

    روابط عمومی و ارتباطات در استارت آپ
    ۰۲/۲۱/۱۳۹۹

    روابط عمومی و ارتباطات در استارت آپ

    استارت آپ ها، شرکت های نوپایی هستند که کسب و کار تازه ای را با یک ایده ساده شروع کردند و مراحل رشد را می گذرانند. این شرکت های نوپا برای طی کردن مراحل رشد به تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی ها در جهت جذب هر چه بیشتر مخاطب دارند.

    انواع مختلف تبلیغات آشنا شویم : مستقیم و غیر مستقیم (۱)
    ۰۲/۰۹/۱۳۹۹
    روابط عمومی نوین ایران

    انواع مختلف تبلیغات آشنا شویم : مستقیم و غیر مستقیم (۱)

    تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه در زندگی اجتماعی انسان‌ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.

    روابط عمومی سنتی یا دیجیتال؟
    ۰۱/۲۰/۱۳۹۹

    روابط عمومی سنتی یا دیجیتال؟

    هسته‌ی اصلی روابط عمومی را یک فرآیند ارتباطی استراتژیک تشکیل می‌دهد که به ایجاد ارتباط متقابل بین یک برند و مخاطبان آن منجر می‌شود.

    فراخوان مقاله دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
    ۰۵/۰۹/۱۳۹۸

    فراخوان مقاله دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران

    دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران" با محوریت چالش های حال و فرصت های پیش رو با تاکید بر مسائل آموزشی" در تاریخ ۱ تا ۲ آبان ۱۳۹۸ توسط دپارتمان ارتباطات و اطلاعات موسسه رهپویان نوین دانش در شهر اصفهان برگزار می شود.

    آیا می دانید تبلیغات استعاری چیست؟
    ۰۴/۰۸/۱۳۹۸

    آیا می دانید تبلیغات استعاری چیست؟

    موثرترین و جذابترین شیوه های نوین تبلیغاتی می باشد که امروزه در تبلیغات اکثر برندهای بزرگ دنیا شاهد آن هستیم

    تعریف سواد رسانه‌ای
    ۰۴/۰۸/۱۳۹۸

    تعریف سواد رسانه‌ای

    سواد رسانه‌ای مجموعه‌ای از چشم‌اندازهاست که ما به‌طور فعالانه برای قرار گرفتن در معــرض رسانه‌ای از آن‌ها بهــره‌بــرداری می‌کنیم تا معنای پیام‌هــایی را که با آن‌ها مواجــه می‌شویم تفسیر کنیم.

    هنری فایول : کنترل یعنی نظارت دائمی بر یک فعالیت
    ۰۴/۰۸/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    هنری فایول : کنترل یعنی نظارت دائمی بر یک فعالیت

    کنترل یعنی نظارت دائمی بر یک فعالیت. نظارت دائمی با این هدف انجام می شود که مطمئن شویم همه ‏چیز مطابق برنامه ای که از قبل تعیین شده، اجرا می شود و به پیش می رود. کنترل همچنین شامل بازنگری و ‏اصلاح نیز هست. هر زمان که خروجی با برنامه همخوانی ندارد، باید اقدامات اصلاحی در فرایند یا در برنامه ‏انجام شود.‏

    مولتی مدیا چیست؟
    ۰۴/۰۷/۱۳۹۸

    مولتی مدیا چیست؟

    ارتباط و انتقال موضوع ها و مفاهیمی با استفاده از امکانات رسانه ای متعدد

    چهار وظیفه ارتباطات
    ۰۴/۰۵/۱۳۹۸

    چهار وظیفه ارتباطات

    وظایف ارتباطات وظیفه اصلی ارتباطات انسانی و دگرگونی ، سازش با دگرگونی است که چهار وظیفه ارتباطات که عبارتند از: وظیفه پیوستگی، اطلاعاتی و استدراکی و تاثیرگذاری و تصدیق است.

    چرا ارتباط برقرار می‌کنید؟
    ۰۴/۰۵/۱۳۹۸

    چرا ارتباط برقرار می‌کنید؟

    در جهان معاصر انسان بدون ارتباط، انسانی افسرده و مرده است. چرا که در پویایی ارتباط انسانی است که حالاتی مانند بالندگی، شادابی، تحول، تحرک مسیر انسان را مشخص و شفاف می‌کند و باعث سرعت در رسیدن به اهداف می‌گردد.

    آیا شما همیشه نگران قضاوت دیگران هستید؟
    ۰۴/۰۴/۱۳۹۸

    آیا شما همیشه نگران قضاوت دیگران هستید؟

    قضاوت دیگران و ارتباط آن با نگرانی – آیا بسیار خجالتی هستید و موقع صحبت در حضور دیگران دچار مشکل می‌شوید؟ اگر چنین است ممکن است شما دچار درجاتی از اضطراب اجتماعی (Social Phobia) باشید.

    برو بالا