کل اخبار 2227 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : دوشنبه - ۱۰ - بهمن - ۱۴۰۱
  • ساعت :

    بایگانی‌های رسانه ها - روابط عمومی نوین ایران

    گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری دهم اسفندماه برگزار می‌شود
    ۱۲/۰۸/۱۳۹۹
    تحت عنوان «گراف دی»؛

    گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری دهم اسفندماه برگزار می‌شود

    سومین گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری با عنوان «گراف دی» دهم اسفندماه سال جاری با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

    روابط عمومی سنتی یا دیجیتال؟
    ۰۱/۲۰/۱۳۹۹

    روابط عمومی سنتی یا دیجیتال؟

    هسته‌ی اصلی روابط عمومی را یک فرآیند ارتباطی استراتژیک تشکیل می‌دهد که به ایجاد ارتباط متقابل بین یک برند و مخاطبان آن منجر می‌شود.

    قاسم سلیمانی نماد قدرت هویتی ایران
    ۱۰/۱۳/۱۳۹۸

    قاسم سلیمانی نماد قدرت هویتی ایران

    دکتر حسن بشیر استاد دانشگاه امام صادق و رییس انجمن سواد رسانه‌ای ایران به مناسبت شهادت سردار رشید ایران اسلامی سپهبد قاسم سلیمانی یادداشتی به این شرح منتشر کرد:

    مدیر روابط عمومی جدید بانک کارآفرین منصوب شد
    ۰۶/۲۳/۱۳۹۸

    مدیر روابط عمومی جدید بانک کارآفرین منصوب شد

    مدیرعامل بانک کارآفرین هفته گذشته با صدور حکمی فاطمه فروزان را به‌عنوان مشاور رسانه‌ای خود و مدیر روابط عمومی و تبلیغات این بانک منصوب کرد.

    تفاوت تبلیغات و روابط عمومی چیست؟
    ۰۶/۲۰/۱۳۹۸

    تفاوت تبلیغات و روابط عمومی چیست؟

    تبلیغات رسانه‌ی پرداختی و روابط عمومی رسانه‌ی دریافتی است

    چهار رتبه برتر برای بیمه سامان در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
    ۰۶/۱۷/۱۳۹۸

    چهار رتبه برتر برای بیمه سامان در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

    روابط عمومی شرکت بیمه سامان در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توانست در چهار بخش، رتبه های برتر را از آن خود کند. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این جشنواره که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور برگزار شد، شرکت بیمه سامان در بخش های تبلیغات مکتوب و کتاب، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

    کنفرانس علمی تهیه رسانه های آموزشی با محوریت آموزش به بیمار در شهرکرد برگزار شد
    ۰۴/۱۷/۱۳۹۸

    کنفرانس علمی تهیه رسانه های آموزشی با محوریت آموزش به بیمار در شهرکرد برگزار شد

    کنفرانس علمی تهیه رسانه های آموزشی صبح امروز در سالن همایش های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

    تعریف سواد رسانه‌ای
    ۰۴/۰۸/۱۳۹۸

    تعریف سواد رسانه‌ای

    سواد رسانه‌ای مجموعه‌ای از چشم‌اندازهاست که ما به‌طور فعالانه برای قرار گرفتن در معــرض رسانه‌ای از آن‌ها بهــره‌بــرداری می‌کنیم تا معنای پیام‌هــایی را که با آن‌ها مواجــه می‌شویم تفسیر کنیم.

    مولتی مدیا چیست؟
    ۰۴/۰۷/۱۳۹۸

    مولتی مدیا چیست؟

    ارتباط و انتقال موضوع ها و مفاهیمی با استفاده از امکانات رسانه ای متعدد

    چهار وظیفه ارتباطات
    ۰۴/۰۵/۱۳۹۸

    چهار وظیفه ارتباطات

    وظایف ارتباطات وظیفه اصلی ارتباطات انسانی و دگرگونی ، سازش با دگرگونی است که چهار وظیفه ارتباطات که عبارتند از: وظیفه پیوستگی، اطلاعاتی و استدراکی و تاثیرگذاری و تصدیق است.

    چرا ارتباط برقرار می‌کنید؟
    ۰۴/۰۵/۱۳۹۸

    چرا ارتباط برقرار می‌کنید؟

    در جهان معاصر انسان بدون ارتباط، انسانی افسرده و مرده است. چرا که در پویایی ارتباط انسانی است که حالاتی مانند بالندگی، شادابی، تحول، تحرک مسیر انسان را مشخص و شفاف می‌کند و باعث سرعت در رسیدن به اهداف می‌گردد.

    کنترل والدین  برای حضور کودکان در فضاهای مجازی
    ۰۲/۱۴/۱۳۹۸

    کنترل والدین برای حضور کودکان در فضاهای مجازی

    برخی والدین به خطرهای استفاده نادرست از گوشی و تبلت واقف نیستند،پدران و مادران الگوی واقعی فرزندان برای حضور در فضاهای مجازی هستند.واقعیت این است که ما در فضای مجازی مشکلی نداریم بلکه در رفتارهایمان با فرزندان، آنان را به سمت جور یا ناجور سوق می دهیم.

    اینترنت؛ تجمیع مزایای رقبا
    ۰۲/۱۳/۱۳۹۸

    اینترنت؛ تجمیع مزایای رقبا

    اینترنت و فضای مجازی، تقریبا همه حواس انسان را درگیر خود می‌کند و هر چیزی از صوت، متن، تصویر ثابت و تصویر متحرک در آن وجود دارد. مخاطب می‌تواند با یک جستجوی ساده محتوای خود را در هر قالبی پیدا کند. از این رو اینترنت و فضای مجازی ماهیتی چند رسانه‌ای دارد

    مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز منصوب شد
    ۱۲/۲۲/۱۳۹۷

    مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز منصوب شد

    شهردار شیراز طی حکمی محمدرضا دهقانی را به سمت مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز منصوب کرد.

    ارتقا آموزش عمومی، مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی در رزمایش پرتوی است
    ۱۲/۰۳/۱۳۹۷

    ارتقا آموزش عمومی، مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی در رزمایش پرتوی است

    هدف از برگزاری رزمایش‌ها تنها تهیه گزارش نیست بلکه هدف تقویت نقاط قوت و ضعف و ایجاد حساسیت در استان در موضوع پدافند غیرعامل است.

    برو بالا