کل اخبار 2227 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : شنبه - ۱۲ - آذر - ۱۴۰۱
  • ساعت :

    بایگانی‌های گرافیک - روابط عمومی نوین ایران

    گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری دهم اسفندماه برگزار می‌شود
    ۱۲/۰۸/۱۳۹۹
    تحت عنوان «گراف دی»؛

    گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری دهم اسفندماه برگزار می‌شود

    سومین گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری با عنوان «گراف دی» دهم اسفندماه سال جاری با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

    گرافیک چیست؟ ارتباط آن با هنرهای تجسمی
    ۰۴/۱۳/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    گرافیک چیست؟ ارتباط آن با هنرهای تجسمی

    گرافیک یک اثر هنریست که میخواهد پیامی را از طریق بصری در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب برساند.

    بررسی واکنش گرافیک‌خبری رسانه‌ها به حادثه اهواز
    ۰۷/۰۱/۱۳۹۷

    بررسی واکنش گرافیک‌خبری رسانه‌ها به حادثه اهواز

    دکتر مریم سلیمی، مدرس اینفوگرافیک و نیوزگرافیک در مطلبی به بررسی واکنش گرافیک خبری رسانه‌های آنلاین ایران به حادثه تروریستی اهواز پرداخت

    عناوین روزهای هفته روابط عمومی  در سال ۱۳۹۷ اعلام شد
    ۰۱/۲۷/۱۳۹۷

    عناوین روزهای هفته روابط عمومی در سال ۱۳۹۷ اعلام شد

    از سوی رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی عناوین روزهای این هفته در سال ۱۳۹۷ اعلام شد. سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته‌ روابط‌عمومی با بیان اینکه هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۷ همچون سنوات گذشته از تاریخ ۲۷ اردیبشهت‌ماه لغایت ۲ خردادماه برگزار خواهد شد، گفت: پس از برگزاری موفق پنج دوره گرامیداشت هفته روابط‌عمومی و استقبال کم‌نظیر […]

    انواع و اشکال مختلف روابط عمومی و رویکرد آنها نسبت به سازمان
    ۰۹/۰۹/۱۳۹۶

    انواع و اشکال مختلف روابط عمومی و رویکرد آنها نسبت به سازمان

    دوستان این آموزش اشکال مختلف روابط عمومی هفت اسلایدی را در پیج جامعه مجازی روابط عمومی گذاشتم لطفا به ایدی زیر رفته و ورق بزنید ،

    قوانین مهم روابط عمومی در شرایط بحرانی
    ۰۹/۰۱/۱۳۹۶

    قوانین مهم روابط عمومی در شرایط بحرانی

    همه ی کسب و کارها ممکن است با بحران روبه رو شوند. مهم مدیریت بحران است که وطیفه ی تیم روابط عمومی است. با استفاده از ترفند ها باید از سد بحران ها عبور کرد وگرنه ممکن است بحران تیشه به ریشه ی برند بزند.

    چرا یک شرکت برای تبلیغات مؤثر به اینفوگرافیک نیاز دارد
    ۰۶/۲۲/۱۳۹۶

    چرا یک شرکت برای تبلیغات مؤثر به اینفوگرافیک نیاز دارد

    اینفوگرافیک‌ چهره و ابزار جدیدی برای تبلیغات است. در اینفوگرافیک‌ دو عنصر مهم تبلیغات؛ یعنی طراحی گرافیک و کپی‌رایتینگ در کنار هم جمع می‌شوند. این کار باعث می‌شود پیامی که به شکل اینفوگرافیک انتقال پیدا می‌کند فرصت این را داشته باشد که علاوه بر پیامش با تصویر نیز توجه مخاطب را به خود جلب کند. […]

    ۴ گام راه اندازی یک کسب و کار مناسب
    ۰۶/۲۱/۱۳۹۶

    ۴ گام راه اندازی یک کسب و کار مناسب

    این روزها بازار همه خرابه.. دست زیاد شده.. پول دست مردم نیست.. آدم بیکار باشه بهتره.. پول فقط دست یه عده آدمه.. جملاتی که در بالا خواندید را این روزها زیاد شنیده و می شنوید .کافی است دهان خود را میان مردم باز کنید تا هر کسی چیزی بگوید . حال اینکه شما بخواهید یک […]

    نظام‌مند شدن حوزه روابط عمومی در قالب سازمان نظام روابط عمومی، دور از انتظار نیست
    ۰۳/۲۰/۱۳۹۶

    نظام‌مند شدن حوزه روابط عمومی در قالب سازمان نظام روابط عمومی، دور از انتظار نیست

    روابط عمومی مسئله‌ای پیچیده و چند وجهی است که بر نظریه‌ها و کنش‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف و متنوعی مانند مدیریت، رسانه، ارتباطات و روان‌شناسی بنا شده است

    تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی مشارکت فعالان این صنف را ارتقا میدهد
    ۱۲/۲۲/۱۳۹۵

    تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی مشارکت فعالان این صنف را ارتقا میدهد

    احمد عامری کارشناس روابط عمومی الکترونیک ؛ تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی مشارکت فعالان این صنف را در حوزه تصمیم گیری و قانون گذاری ارتقا داده و آن ها را به سوی حرفه ای گرایی سوق می دهد.  

    خانه روابط عمومی به دنبال آن است که سازمان نظام روابط عمومی را بنا نهد.
    ۱۲/۲۱/۱۳۹۵

    خانه روابط عمومی به دنبال آن است که سازمان نظام روابط عمومی را بنا نهد.

    خانه روابط عمومی به دنبال بنا نهادن سازمان نظام روابط عمومی است

    تشکیل سازمان نظام روابط عمومی راهکاری برای ارتقای عملکرد روابط عمومی‌هاست
    ۱۲/۲۱/۱۳۹۵

    تشکیل سازمان نظام روابط عمومی راهکاری برای ارتقای عملکرد روابط عمومی‌هاست

    دکتر حسن بشیر استاد ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) تشکیل سازمان نظام روابط عمومی را به عنوان راهکاری برای ارتقای عملکرد روابط عمومی‌ها و نظارت بر رعایت قوانین و مقررات این حوزه پیشنهاد کرد.      

    با ایجاد سازمان ، روابط عمومی ها از منشور و قانون ضابطه مندی تبعیت می کنند.
    ۱۲/۲۱/۱۳۹۵

    با ایجاد سازمان ، روابط عمومی ها از منشور و قانون ضابطه مندی تبعیت می کنند.

    تنها با ایجاد سازمان است که روابط عمومی ها از منشور و قانون ضابطه مندی تبعیت می کنند.

    تشکیل سازمان نظام روابط عمومی می‌تواند کارساز و مثمرثمر باشد
    ۱۲/۲۱/۱۳۹۵

    تشکیل سازمان نظام روابط عمومی می‌تواند کارساز و مثمرثمر باشد

    روابط عمومی‌ها نیاز به مشارکت و همدلی بیشتر برای رشد و تعالی خود دارند

    روابط عمومی چیست؟
    ۱۲/۲۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    برو بالا