میثم مرادینیا، دانشآموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و کارشناس ارشد بازاریابی بانک صادرات ایران بوده که سابقه ریاست اداره کل حوزه مدیریت بانک سرمایه، مدیریت امور حوزه مدیریت و روابطعمومی بانک شهر و دبیری هیئتمدیره بانک شهر را نیز در کارنامه خود دارد.
رییس کمیته توسعه انجمن روابط عمومی ایران گفت: توجه به روابط عمومی، بحران را به توسعه و تهدید را به فرصت تبدیل میکند.
روابط عمومی هوشمند تنها یک نتیجه، محصول و خروجی نیست بلکه یک پروسه است که در آن یک سلسله اتفاقها، رخدادها و جریانها دنبال میشود.
رئیس سازمان اورژانس کشور طی حکمی مجتبی خالدی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اورژانس کشور منصوب کرد.
در حکمی از سوی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، مصطفی آجرلو به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی این سازمان منصوب شد.
به مناسبت درپیش بودن هفتهروابطعمومی، طی مراسمی که در ساختمان هولدینگ فاخر برگزار شد، از پوستر دهمین هفته روابطعمومی رونمایی شد
دکتر جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف طی حکمی مهندس سیدابراهیم هاشمورزی را برای مدت دو سال به عنوان «مدیر روابط عمومی و ارتباطات» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.
طی حکمی از سوی علی عسکری، مدیر جدید برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس منصوب شد.
سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان طی حکمی احمدرضا ضیایی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان منصوب نمود.
نخستین جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، بختیاری سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، عبداللهی رئیس اتاق تعاون، هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و جمعی از مدیران شرکتها و سازمانها در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به شاخصهای روابط عمومی موفق، اخلاق حرفهای، همدلی سازمانی و نگاه تخصصی را از مهمترین شروط موفقیت روابط عمومیها دانست.
اسکندری رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی راهبردی و محمود نکونام سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک سپه شد.
در حکمی از سوی استاندار فارس، هادی بستام بهعنوان سرپرست ادارهکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری فارس منصوب شد.
روابط عمومی دانش اندیشه هاست. اندیشه های نابی که چراغ راه آینده اند. تنها از طریق خوب اندیشیدن است که یک کارشناس علوم ارتباطات می تواند اقدام صحیح را انجام دهد. اقدام صحیج به این معنا که کار درست را به شیوه صحیح و با هدفی صحیح در زمان و مکان درست انجام دهد. وظایف روابط عمومی بر اساس اقتضائات و شرایط اجتماعی قابل تغییر است لذا مدیریت اقتضایی رویکرد اصلی این دانش محسوب می شود. هر چند این دیدگاه جزئی ذاتی از روابط عمومی ناب است.
بر اساس ارزیابیهای انجام شده روابط عمومی سازمان صمت استان یزد با کسب امتیاز ۹۴ از ۱۰۰، رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.