کل اخبار 2225 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : شنبه - ۴ - تیر - ۱۴۰۱
  • ساعت :

    بایگانی‌های مطالب دیگر - روابط عمومی نوین ایران

    سرپرست روابط عمومی سازمان اورژانس کشور منصوب شد
    ۰۲/۰۳/۱۴۰۱

    سرپرست روابط عمومی سازمان اورژانس کشور منصوب شد

    رئیس سازمان اورژانس کشور طی حکمی مجتبی خالدی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اورژانس کشور منصوب کرد.

    مفاهیم اساسی در خبر نویسی وارزش های خبری
    ۰۳/۱۵/۱۳۹۸

    مفاهیم اساسی در خبر نویسی وارزش های خبری

    خبر باید درست،روشن و جامع باشد و این صفات در تمام مراحل تهیه، تنظیم و انتشار آن در نظر گرفته شده و مراعات شود

    آموزش خبر نویسی
    ۰۳/۱۵/۱۳۹۸

    آموزش خبر نویسی

    انواع لید در خبر نویسی

    خبر نویسی
    ۰۳/۱۵/۱۳۹۸

    خبر نویسی

    خبرنویسی باید با قرار دادن مهمترین ، پرهیجان ترین و گیراترین قسمت خبر در ابتدای آن بر بی اعتنایی خواننده غلبه كرد و او را مجذوب و شیفته ساخت

    بررسی فعالیت های “فرهنگ سازی مصرف ” در شورای روابط عمومی صنعت آب و برق تهران
    ۰۷/۰۷/۱۳۹۷

    بررسی فعالیت های “فرهنگ سازی مصرف ” در شورای روابط عمومی صنعت آب و برق تهران

    در نشست شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران؛ فعالیت‌های انجام شده شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو در خصوص فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مصرف بهینه آب و برق مورد بررسی قرار گرفت.

    خبر به شرط آگهی، آفتی برای رسانه های محلی
    ۰۶/۲۱/۱۳۹۷

    خبر به شرط آگهی، آفتی برای رسانه های محلی

    مطبوعات محلی از پایه‌های اصلی اطلاع ‌رسانی جامعه اند که در بازتاب اخبار، اطلاعات، فرصت‌ها و تهدیدهای منطقه‌ای و همچنین در نشر فرهنگ محلی و بومی تاثیر‌گذار هستند.

    پنج راهبرد برای برقراری ارتباط موثر
    ۰۶/۲۰/۱۳۹۷

    پنج راهبرد برای برقراری ارتباط موثر

    ۵ راهبرد می تواند برای عزیزانی که در ارتباطات خود به دنبال ارتباطی موثر هستند تا روابط خود را بیش از پیش بهبود ببخشند ، کارایی نسبی داشته باشد .

    تعریف خبر
    ۰۶/۱۹/۱۳۹۷

    تعریف خبر

    خبر اطلاعات مربوط به یک رویداد یا اتفاق یا تحول است که در جایی چاپ یا پخش می شود . در واقع خبر گزارشی از رویدادهاست که دارای یک یا چند ارزش خبری است . هدف خبر آگاهی بخشی و اطلاعات رسانی است .

    سخنرانی، فن بیان و سخنوری
    ۰۶/۱۶/۱۳۹۷

    سخنرانی، فن بیان و سخنوری

    موثرترین راههای تقویت و پرورش فن بیان این است که از معجزه کلمات استفاده کنیم. قدرت واژگان را بشناسم و با جادوی کلام هم بر خود و هم بر دیگران تاثیر مثبت گذاشته و بر دل و جان مخاطب نفوذ کنیم و رد پای نیکی از خود بجای بگذاریم. با ما باشید تا جادوی کلام را دریابید و از آن بهره ببرید. یکی از موثرترین راههایی که کمک می کند فن بیان خوبی داشته باشیم این است که قدرت کلمات را درک کنیم.

    توسعه اینترنت، توسعه سرزمین ها
    ۰۶/۱۵/۱۳۹۷

    توسعه اینترنت، توسعه سرزمین ها

    اینترنت به واسطه شبکه های اجتماعی توانسته نقش به سزایی در تغییر فرهنگ و توسعه اجتماع ایفا کند. تغییر فرهنگ ها به واسطه راحت بودن ارتباط پیام دهنده و پیام گیرنده سبب می شود تا پیام دریافتی از شبکه های اجتماعی باورپذیر تر باشد. به سبب آن پیام باور پذیر اثر گذار نیز خواهد بود.

    چگونه مخاطب خود را بشناسیم؟
    ۰۶/۱۵/۱۳۹۷

    چگونه مخاطب خود را بشناسیم؟

    اطلاعات ما از مخاطبان فقط محدود به قبل از سخنرانی نیست بلکه در حین انجام آن و حتی پس از آن نیز ما بی نیاز از این اطلاعت ارزشمند نیستیم. پس لازم است به اطلاعات بدست آمده از هر سه مرحله توجه شود. اطلاعت قبل از سخنرانی، حین سخنرانی و بعد از سخنرانی.

    فن بیان چیست؟
    ۰۶/۱۵/۱۳۹۷

    فن بیان چیست؟

    فن به معنی راه و روش و تکنیک است و فن بیان را میتوان مجموعه ای از تکنیکها و روشهایی برشمرد که با فراگیری و بکارگیری آنها می توان به بیانی مناسب و موثر دست یافت

    ۰۶/۱۵/۱۳۹۷

    تحمیل اهداف رسانه ها با اعتمادسازی

    خلاقیت و ابتکارات برای جلب اعتماد مخاطب و موجه جلوه دادن هر موضوع و نهایتا تغییر سبک زندگی یکی از کارکردهای رسانه است.

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت
    ۰۶/۱۱/۱۳۹۷

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت

    تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ضرورتی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر برای صاحبان کسب و کارها مشخص می‌شود. بعد از طراحی سایت می‌بایست به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پرداخت، در غیر این صورت از هزینه‌ای که به منظور طراحی وب سایت پرداخت کرده‌اید سود چندانی به دست نخواهیم آورد.

    تعریف خلاقیت چیست
    ۰۶/۰۷/۱۳۹۷

    تعریف خلاقیت چیست

    تعریف خلاقیت یکی از موضوعات مهم و کلیدی در بسیاری از مقاله های تحقیقاتی درباره خلاقیت است.به این معنا که با وجود انتشار مطالعات و مقالات و کتابهای متنوع درباره خلاقیت، هم‌چنان اصل ماجرا یعنی مفهوم خلاقیت چندان شفاف و مشخص نیست؛ یا می‌توان گفت: اتفاق نظر بر روی تعریف خلاقیت وجود ندارد.

    برو بالا