کل اخبار 2219 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۷ - بهمن - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های روابط عمومی - صفحه ۴۱ از ۴۳ - روابط عمومی نوین ایران

    پیامی به انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر
    ۰۲/۲۷/۱۳۹۵

    پیامی به انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر

    بدون شک فلسفه اصلی روابط عمومی در ارتباط دوسویه با مخاطب برای رسیدن به یک “فهم مشترک” است و این امر نیازمند برنامه محور بودن، مخاطب گرا بودن، هدفمند بودن و استفاده از تمامی ظرفیت های تکنولوژیک است.

    هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی و دومین همایش تولید محتوا در روابط عمومی
    ۰۲/۱۸/۱۳۹۵

    هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی و دومین همایش تولید محتوا در روابط عمومی

    هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و دومین همایش تولید محتوا در روابط عمومی چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در تهران با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار شد.  

    اشتراک رایگان ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه خبرنگاران و فعالان حوزه ارتباطات
    ۰۲/۱۲/۱۳۹۵

    اشتراک رایگان ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه خبرنگاران و فعالان حوزه ارتباطات

    فعالان حوزه‌های رسانه و ارتباطات شامل مدیران مسؤول، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌ها، اساتید روزنامه‌نگاری و ارتباطات، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، تبلیغات و جامعه اطلاعاتی و همچنین دانشجویان رشته‌های حوزه ارتباطات می‌توانند به‌صورت رایگان برای یک سال مشترک ماهنامه‌ «مدیریت ارتباطات» شوند.     این طرح ویژه برای مدت محدود و به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار […]

    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر اهواز منصوب شد
    ۰۲/۰۷/۱۳۹۵

    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر اهواز منصوب شد

    طی حکمی از سوی رئیس شورای شهر اهواز، مدیر روابط عمومی این شورا منصوب شد.

    مقطع کارشناسی ارشد رشته روابط عمومی تاسیس می شود
    ۰۲/۰۶/۱۳۹۵

    مقطع کارشناسی ارشد رشته روابط عمومی تاسیس می شود

    رئیس انجمن روابط عمومی ایران از تاسیس مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت روابط عمومی خبر داد. سید غلامرضا کاظمی دینان در گفت و گو با خبرنگار «تهران سما» در این باره گفت: این امر در سال ۹۶ و همزمان با پنجاهمین سالگرد روابط عمومی در ایران اجرایی خواهد شد. وی با بیان اینکه در […]

    روابط‎عمومی و اعتبار اجتماعی سازمان
    ۰۲/۰۲/۱۳۹۵

    روابط‎عمومی و اعتبار اجتماعی سازمان

    جواد قاسمی| رشد و توسعه کمی و کیفی فعالیت‏های روابط‏ عمومی در سال‏های اخیر، در مقایسه با دهه‏ های قبل چشمگیر و قابل توجه بوده است، اما با توجه به این روند مثبت و امیدوارکننده، هنوز درصد قابل توجهی از مدیران به خودباوری لازم در مسولیت حساس و تاثیر گذار روابط عمومی نرسیده اند‏ و […]

    دائره المعارف روابط عمومی ایران یک طرح ملی است
    ۰۱/۲۰/۱۳۹۵

    دائره المعارف روابط عمومی ایران یک طرح ملی است

    اردیبهشت ۹۵ از دائرهالمعارف روابط عمومی ایران رونمایی می‌شود

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۱۹/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۱۹/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۱۹/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۱۹/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۱۹/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط‏‌عمومی مشاور و دستیار مدیر
    ۰۱/۰۲/۱۳۹۵

    روابط‏‌عمومی مشاور و دستیار مدیر

    جواد قاسمی * | امروزه سیستم بانکداری مشخصات جدیدی را تجربه می‏کند. گوناگونی انتظارات نیازها و خواسته‏ ها، تغییر الگوی رفتاری مشتریان به‏ واسطه‏ ی همراه شدن با انقلاب فناوری، پیدایش رقبای غیربانکی، نظیر اپراتورهای تلفن همراه و موسسات «وام‏ دهی فرد به فرد» و هم‏چنین تحول در قوانین خلق پول از راه گسترش پذیرش پول‏ […]

    چه زمانی نیازمند راه اندازی یک کمپین روابط عمومی هستیم
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    چه زمانی نیازمند راه اندازی یک کمپین روابط عمومی هستیم

    کمپین روابط عمومی در واقع می‌توان گفت هیچ پاسخ قطعی و درستی در رابطه با زمان صحیح آغاز یک کمپین روابط عمومی وجود ندارد، اما مطمئنا یک زمان اشتباه و نامناسب برای این کار وجود دارد. به عبارتی می‌توان گفت این زمان در واقع پس از اتفاق افتادن یا پیش آمدن موقعیتی دارای ارزش خبری […]

    مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند

    حقایق روابط عمومی برخی از استراتژی ها و حقایق روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز دارید تا آنها را در کمپین بازاریابی خودتان ها استفاده کنید.   خواه مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا استارت […]

    برو بالا