کل اخبار 2219 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۷ - بهمن - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های روابط عمومی - صفحه ۴۲ از ۴۳ - روابط عمومی نوین ایران

    مدیریت کردن مشتری ناراضی در روابط عمومی و اهمیت آن
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    مدیریت کردن مشتری ناراضی در روابط عمومی و اهمیت آن

    مشتری ناراضی و عصبانی . نود و پنج درصد مشتریان ناراضی بدون اینکه شکایت کنند به سراغ رقبا می روند. احتمالا برای خود شما اتفاق افتاده است وارد یک مغازه شده اید و فروشنده با شما برخورد نامناسب داشته است. شما به مغازه دار چیزی نگفته اید ولی دیگر از او خرید نکرده اید. زمانی […]

    کنکاشی در روابط عمومی قدیم و نشانه های آن
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    کنکاشی در روابط عمومی قدیم و نشانه های آن

    روابط عمومی در قدیم . اگر بخوبی به کاوش در گذشته بپردازید، نشانه های خوبی از گذشته می یابید که بیانگر اهمیت روابط عمومی در قدیم است ،به نحوی که یک استراتژی موثر روابط عمومی برای این دوره باید دارای چه ویژگی هایی باشد. دلیل و برهان می خواهید؟ در ادامه شما را با ۵ […]

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟
    ۰۱/۰۱/۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها منطقه ۲ کشور
    ۰۶/۲۲/۱۳۹۴

    جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها منطقه ۲ کشور

    اولین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

    مصاحبه با کیوان لطفی مجری صحنه و مجری تلویزیون
    ۰۵/۲۲/۱۳۹۴

    مصاحبه با کیوان لطفی مجری صحنه و مجری تلویزیون

    ❓ آقای کیوان لطفی لطفا خودتان را برای خوانندگان خبرنامه ایران مجری و دیگر مجریان و سخنوران ایران زمین معرفی کنید . با عرض سلام و تقدیم بهترین شادباشها خدمت خوانندگان فرهیخته خبرنامه ایران مجری -متولد ۱۳۵۶ هستم و لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکترای علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی […]

    مریم سلیمی کیست؟
    ۰۴/۲۵/۱۳۹۴

    مریم سلیمی کیست؟

    امروز یکی از نخبگان ارتباطات و بالاخص اینفوگرافیک را در سرویس در مسیر روابط عمومی معرفی می کنیم

    برو بالا