کل اخبار 2219 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۱۱ - آذر - ۱۴۰۰
  • ساعت :

    بایگانی‌های نکته روابط عمومی - روابط عمومی نوین ایران

    روابط عمومی و ارتباطات در استارت آپ
    02/21/1399

    روابط عمومی و ارتباطات در استارت آپ

    استارت آپ ها، شرکت های نوپایی هستند که کسب و کار تازه ای را با یک ایده ساده شروع کردند و مراحل رشد را می گذرانند. این شرکت های نوپا برای طی کردن مراحل رشد به تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی ها در جهت جذب هر چه بیشتر مخاطب دارند.

    روابط عمومی سنتی یا دیجیتال؟
    01/20/1399

    روابط عمومی سنتی یا دیجیتال؟

    هسته‌ی اصلی روابط عمومی را یک فرآیند ارتباطی استراتژیک تشکیل می‌دهد که به ایجاد ارتباط متقابل بین یک برند و مخاطبان آن منجر می‌شود.

    انتصاب معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران
    08/01/1398

    انتصاب معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران

    معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران منصوب شدند.

    مدیر روابط عمومی استانداری لرستان منصوب شد
    08/01/1398

    مدیر روابط عمومی استانداری لرستان منصوب شد

    انتصاب مدیر روابط عمومی استانداری لرستان

    مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد منصوب شد
    06/24/1398

    مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد منصوب شد

    امیر اقتناعی به عنوان مشاور شهردار و مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد انتخاب شد.

    تفاوت تبلیغات و روابط عمومی چیست؟
    06/20/1398

    تفاوت تبلیغات و روابط عمومی چیست؟

    تبلیغات رسانه‌ی پرداختی و روابط عمومی رسانه‌ی دریافتی است

    نکات اساسی روابط عمومی : مدیریت جریان افکار عمومی و سازمان
    04/16/1398
    روابط عمومی نوین ایران

    نکات اساسی روابط عمومی : مدیریت جریان افکار عمومی و سازمان

    از آن‌جا که روابط عمومی مقوله‌ای فهمیدنی است نه شعاری سر دادنی، موفقیت در این عرصه علاوه بر علم و تجربه به فن و هنر لازم نیاز دارد. صرف خواندن چند مطلب، مقاله و چند صباحی فعالیت در روابط عمومی به تنهایی نمی‌تواند روابط عمومی را کارآمد کند. روابط عمومی هنر خاصی می‌خواهد که بتوان در شرایط مختلف با آن پیش رفت.

    جیمز استونر : مدیر افراد را اداره نمی کند بلکه آنها را برمی انگیزاند
    04/03/1398

    جیمز استونر : مدیر افراد را اداره نمی کند بلکه آنها را برمی انگیزاند

      جیمز استونر در کتاب مدیریت به چه نکاتی اشاره کرد؟   جیمز استونر در کتاب مدیریت نقل می کنند که“مدیر افراد را اداره نمی کند بلکه آنها را برمی انگیزاند، راهنمایی می کند و برای دستیابی به هدف های سازمانی یاری می دهد”. به تجربه ثابت شده که اگر ارتباطی صحیح در سازمان برقرار […]

    تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اولین روابط عمومی ایران
    03/11/1398

    تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اولین روابط عمومی ایران

    آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اولین روابط عمومی صنعت نفت و ایران برگزار شد .

    در کنار هر مدیر موفق،روابط عمومی توانمند قرار دارد
    03/10/1398

    در کنار هر مدیر موفق،روابط عمومی توانمند قرار دارد

    رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در کنار هر مدیر موفق ،روابط عمومی توانمند قرار دارد،گفت: روابط عمومی در هر سازمانی یک عنصر اساسی است و ماموریت های مهمی را به عهده دارد.

    بهروز راعی به عضویت شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران انتخاب شد.
    11/25/1397
    عضو شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران

    بهروز راعی به عضویت شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران انتخاب شد.

    برای دومین سال پیاپی، بهروز راعی به عضویت شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران انتخاب شد.

    نقش روابط عمومی راه‌آهن در زمان جنگ
    11/25/1397

    نقش روابط عمومی راه‌آهن در زمان جنگ

    گفتگو با حمید صدیق پور از پیشکسوتان و مدیر روابط عمومی پیشین راه‌آهن ایران: - حمید صدیق پور هستم. در رشته روابط عمومی و تبلیغات درس خوانده‌ام و زمانی که فارغ التحصیل شدم سربازی رفتم و افسر وظیفه بودم و اتفاقا سربازی‌ام را هم در روابط عمومی شهربانی گذراندم.

    روابط عمومی حلقه پیوند مردم و مسئولان است
    11/17/1397

    روابط عمومی حلقه پیوند مردم و مسئولان است

    معاون آموزشی آموزش و پرورش کاکی گفت: روابط عمومی حلقه پیوند بین مردم و مسئوولان است.

    تعامل و ایجاد انگیزه در روابط عمومی باعث نشاط سازمانی و بهبود اطلاع رسانی می‌شود.
    11/13/1397

    تعامل و ایجاد انگیزه در روابط عمومی باعث نشاط سازمانی و بهبود اطلاع رسانی می‌شود.

    تاکید دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران بر تقویت تولید محتوا در شبکه ‌های مجازی

    روابط عمومی قدرتمند، زمینه ساز مدیریت افکار عمومی است
    11/01/1397

    روابط عمومی قدرتمند، زمینه ساز مدیریت افکار عمومی است

    مدیر عامل بانک رفاه در جمع آموزشی- تخصصی روابط عمومی ها اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازمانی زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی به نفع سازمان است.

    برو بالا