به مناسبت درپیش بودن هفتهروابطعمومی، طی مراسمی که در ساختمان هولدینگ فاخر برگزار شد، از پوستر دهمین هفته روابطعمومی رونمایی شد
نخستین جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، بختیاری سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، عبداللهی رئیس اتاق تعاون، هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و جمعی از مدیران شرکتها و سازمانها در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.
رئیس و عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران با حضور در بازدید از صنایع شیر ایران، زمینههای توسعه همکاری با روابط عمومی و امور بین الملل پگاه را بررسی کردند.
در پس هر بحرانی، بحران هایی نهفته اند که وقوع شان همچون پس لرزه هایی است که بر تن بحران زده جامعه بشری چنگ می زند. ماه هاست که در دنیا اعلام وضعیت اضطراری به علت بهداشت عمومی بسیار پر استرس بوده است.
مسئولیت اجتماعی از زمره ارزشهای ارتباطی و اجتماعی مبتنی بر اخلاق و ارزشهای فرهنگی و اخلاقی است.
با گذر از یکصد و ده سال از فعالیت صنعت نفت در کشور، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان خاستگاه این صنعت عظیم به موازات برنامه های راهبردی خود در تولید از مخازن نفت و گاز همچنان بخش عمده ای از فعالیت های خود را به توسعه و عمران مناطق پیرامونی اختصاص داده است.
دومین سمینار بین المللی CSR (مسئولیت اجتماعی شرکتی) با عنوان مسئولیت اجتماعی صنایع، محرومیت زدایی و توسعه منابع انسانی در تالار همایش امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار شد.
رهبر تیم در کار تیمی باید دارای ویژگی های شخصیتی گوناگونی باشد تا اعضای تیم به پیروی از او ترغیب شوند
عضوهیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: روابط عمومی ها به عنوان نهادهای اجتماعی باید نقش تعیین کننده ای در ایجاد تغییرات توسعه ای درجامعه داشته باشند.
مفهوم مسئولیت اجتماعی سازمان یا شامل موضوعاتی مرتبط با رفتار سازمان در محیط اجتماعی بوده و فراتر از قلمروهای صرفا اقتصادی است که سازمان ها به طور سنتی با آنها در ارتباط هستند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: طرح ساماندهی و ارزیابی مدیران روابط عمومی ادارات استان همدان در دست اقدام است
فرهنگ هرسازمانی نشان دهنده ارزش های هر سازمانی است پس ارتقای آن میتواند سازمان را به جایگاهی والاتر برساند
تا زمانی که «التون میو» و همکارانش در کارخانه هاثورن شرکت وسترن الکتریک شهر شیکاگو در سال 1928 م. طی تحقیقات خود به روابط غیررسمی در سازمان پی بردند، علم مدیریت تنها رابطه حاکم بر دستگاههای اداری را روابط رسمی یا کلاسیک قلمداد مینمود
در مسئولیت اجتماعی شرکتی که یک رفتار و پدیده ارتباطی است،سازمان نگاه و رفتاری مسئولانه نسبت به ذینفعان و محیط پیرامون خود داشته و در استراتژی های سازمانی و اقتصادی خود با نگاهی چند بعدی به محیط پیرامون و کسب درآمدهای مالی بنگاه خود به ایفای نقش مسئولانه خود می پردازد.
اگرچه مطالعه نشان داد که تأثیر تلاش های مسئولیت اجتماعی در بهبود تصویر ملی به عنوان یک محصول جانبی از تلاش های مسئولیت اجتماعی (CSR) به شمار می رود...