کل اخبار 2225 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : جمعه - ۲۸ - مرداد - ۱۴۰۱
  • ساعت :

    بایگانی‌های ویژه - روابط عمومی نوین ایران

    پدید آمدن بسیاری از بحران ها نتیجه بی توجهی به روابط عمومی ها است
    ۰۳/۰۲/۱۴۰۰
    مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران:

    پدید آمدن بسیاری از بحران ها نتیجه بی توجهی به روابط عمومی ها است

    مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران گفت: روابط عمومی نیاز امروز جامعه و راهکار اساسی برای به حرکت درآوردن سازمان ها و نهادها در جهت هدف والای جامعه که همان رفاه اجتماعی است.

    صنایع شیر ایران عضو حقوقی انجمن روابط عمومی ایران می‌شود
    ۰۷/۱۵/۱۳۹۹
    در بازدید رئیس انجمن روابط عمومی ایران از پگاه؛

    صنایع شیر ایران عضو حقوقی انجمن روابط عمومی ایران می‌شود

    رئیس و عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران با حضور در بازدید از صنایع شیر ایران، زمینه‌های توسعه همکاری با روابط عمومی و امور بین الملل پگاه را بررسی کردند.

    بیگ دیتا یا کلان داده چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    ۰۳/۰۲/۱۳۹۹
    روابط عمومی نوین ایران

    بیگ دیتا یا کلان داده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

    بیگ دیتا یا کلان داده منظور از داده‌ در هر مرحله از کار متفاوت است. داده خام داده‌ای است که بدون ترتیب و طبقه‌بندی جمع‌آوری شده‌اند و در نتیجه مفهوم خاصی را بیان نمی‌کند. در صورتی که روی داده خام پردازش انجام دهیم تبدیل به اطلاعات می‌شود که انتقال دهنده مفهومی هستند.

    پیام مدیر روابط عمومی کانون هموفیلی ایران به مناسبت روز بین المللی روابط عمومی
    ۰۲/۲۶/۱۳۹۹

    پیام مدیر روابط عمومی کانون هموفیلی ایران به مناسبت روز بین المللی روابط عمومی

    روابط عمومی کانون هموفیلی ایران فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز بین المللی روابط عمومی را به کارشناسان و فعالین حوزه روابط عمومی تهنیت گفت.

    کرونا و مدیریت بحران های پس از آن
    ۰۲/۲۳/۱۳۹۹

    کرونا و مدیریت بحران های پس از آن

    در پس هر بحرانی، بحران هایی نهفته اند که وقوع شان همچون پس لرزه هایی است که بر تن بحران زده جامعه بشری چنگ می زند. ماه هاست که در دنیا اعلام وضعیت اضطراری به علت بهداشت عمومی بسیار پر استرس بوده است.

    مسوولیت اجتماعی فردی در دوران کرونایی
    ۰۲/۱۶/۱۳۹۹

    مسوولیت اجتماعی فردی در دوران کرونایی

    اساس مسوولیت اجتماعی توجه به مسوولیت اجتماعی فردی است؛ مسوولیت اجتماعی یعنی انسانها و سازمانها با اخلاق و حساسیت نسبت به مسایل جامعه رفتار کنند، مسوولیت اجتماعی فردی در دوران کرونا بیش از پیش نمود پیدا می‌کند. اگر می خواهیم به مسوولیت اجتماعی گروهی دست یابیم باید به مسوولیت اجتماعی فردی بطور ویژه توجه کنیم. […]

    دیدگاهای ارتباطی سیره حسینی
    ۰۶/۱۶/۱۳۹۸

    دیدگاهای ارتباطی سیره حسینی

    در مورد قیام عظیم عاشورا صحبت بسیار شده است و محققان از جنبه های مختلف بر اساس دانش و توانایی خود به موضوع پرداخته اند اما از دیدگاه ارتباطی شاید کمتر محققی به این واقعه عظیم و حماسه انگیز پرداخته باشد.

    کاربردهای گیمیفیکیشن در کسب و کار :  دانش طراحی و بازآفرینی
    ۰۵/۲۰/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    کاربردهای گیمیفیکیشن در کسب و کار : دانش طراحی و بازآفرینی

    گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازی سازی (بازی آفرینی) از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

    روز خبرنگار: درخواست آزادی رسانه و مطبوعات از جانب دولت‌ها
    ۰۵/۱۷/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    روز خبرنگار: درخواست آزادی رسانه و مطبوعات از جانب دولت‌ها

    روز خبرنگار، روز قدردانی از کوشش‌های صادقانه خبرنگارانی است که برای دسترسی، تولید و انتشار اطلاعات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و هنر بیان موجب رشد و ارتقای حوزه فعالیت خود می‌شوند.

    حمایت عاطفی: داشتن مهارت لازم در کمک گرفتن از دیگران هنگام برخورد با دشواری ها
    ۰۵/۱۷/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    حمایت عاطفی: داشتن مهارت لازم در کمک گرفتن از دیگران هنگام برخورد با دشواری ها

    حمایت اجتماعی، تنها عینکی نیست که به کمک آن می‌توان به رابطه‌ها نگاه کرد. اما عینکی است که می‌تواند بسیاری از نادیده‌ها و ناشنیده‌ها را برای ما دیدنی و قابل درک کند.

    گزارش نویسی چیست و نیاز به آن در کسب و کار
    ۰۵/۱۷/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    گزارش نویسی چیست و نیاز به آن در کسب و کار

    مستندسازی اگر به شکلی هوشمندانه و با چارچوب درست انجام شود، می تواند نقش حافظه ای قدرتمند برای سازمان ایفا کند.

    نداشتن مهارت های ارتباطی : ریشه های روانی اجتماعی و عاطفی مشکلات
    ۰۵/۰۲/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    نداشتن مهارت های ارتباطی : ریشه های روانی اجتماعی و عاطفی مشکلات

    بسیاری از مشکلات و اختلالات روانی عاطفی ریشه های روانی اجتماعی دارند. برای مثال در زمینه سوء مصرف مواد مشخص شده است که چهار عامل عزت نفس پایین، ناتوانی در بیان احساسات، فقدان مهارت های ارتباطی و تاثیر پذیری اجتماعی با این مشکل ارتباط دارند.

    انتخاب؛ شاه کلید ورود به دروازه های دانش یا بلاهت
    ۰۵/۰۱/۱۳۹۸

    انتخاب؛ شاه کلید ورود به دروازه های دانش یا بلاهت

    بارها و بارها حین مطالعه مطالب کانالهای مدعی عناوین فاخر و تخصصی، شاهد تبلیغات عوامانه ای هستیم که حاوی تصاویر و جملاتی سفیهانه است که صرفا برای برانگیختن حس کنجکاوی مخاطب استفاده می شود، شکی نیست که این اقدامات از سوی گردانندگان این صفحات، تنها برای افزایش تعداد اعضای کانال و صفحات اینستاگرامی شان صورت می گیرد

    بازاریابی نیچ چیست؟ بازاریابی متمرکز یا بازاریابی گوشه‌ای
    ۰۵/۰۱/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    بازاریابی نیچ چیست؟ بازاریابی متمرکز یا بازاریابی گوشه‌ای

    بازاریابی نیچ، بازاریابی هدفمند است که به جای استفاده‌ی گسترده ازرسانه‌های پرمخاطب از رسانه‌ها و اماکنی که تمرکز زیادی بر مشتریان هدف دارند تمرکز می‌کند.

    دیجیتال مارکتینگ : CTA یا Call to Action چیست؟
    ۰۵/۰۱/۱۳۹۸
    روابط عمومی نوین ایران

    دیجیتال مارکتینگ : CTA یا Call to Action چیست؟

    دیجیتال مارکتینگ یعنی دعوت از مخاطب برای انجام یک کار، که آن کار باعث می‌شود که مخاطب، با برند شما بیشتر سر و کله بزند!
    ممکن است از او دعوت کنید که ایمیل خود را وارد کند، به فلان شماره پیامک بزند، یک فایل خاصی را دانلود کند و…

    برو بالا