مدیر روابط عمومی شهرداری ساری خبر داد: راه اندازی کمپین نقدهای شایسته جهت همراهی شهروندان
یاسر رضازاده با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تعامل دوسویه بین شهروندان و تیم مدیریت شهری، بر ضرورت ارتقای جایگاه نقد بهعنوان اهرمی در جهت دستیابی به توسعه پایدار، تاکید کرد.
– یاسر رضازاده با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تعامل دوسویه بین شهروندان و تیم مدیریت شهری، بر ضرورت ارتقای جایگاه نقد بهعنوان اهرمی در جهت دستیابی به توسعه پایدار، تاکید کرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، با اشاره به ویژگی درگاه ارتباطی شهروندان با شهرداری ساری؛ «نقدهای شایسته»، که اخیرا در روابط عمومی شهرداری ساری در نظر گرفته شده، آن را فرصتی برای مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در پیشبرد بهتر امور شهری برشمرد.
وی با بیان اینکه، روابط عمومی شهرداری ساری، هرگز خود را از اینکه در معرض نقدشدن قرار بگیرد، پنهان نکرده و نخواهد کرد، گفت: نقد کارشناسانه میتواند باعث ارتقای عملکرد هر مجموعهای شود؛ بهخصوص که شهرداریها به لحاظ سازمانی، بیشترین مواجهه و تعامل را با شهروندان عزیز دارند.
حتما بخوانید: “رضازاده” سرپرست روابط عمومی شهرداری ساری شد
رضازاده با تاکید بر فعالیتهای صورت گرفته در شهرداری ساری در زمان مدیریت مهدی عبوری، اقدامات صورت گرفته در حوزههای فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در شهر ساری را برگرفته از خواستههای به حق شهروندان ساروی دانست و گفت: نقدهای شایسته، یک امکان جدید و متفاوت برای سارویهای عزیز است تا نظرات و دیدگاهها و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن حوزههای مختلف مرتبط با تیم مدیریت شهری، در اختیار ما و دیگر همکارانمان در بخشهای مختلف شهرداری ساری قرار بدهند، تا شهرداری ساری بتواند همچنان در جهت احقاق حقوق شهروندی و خواستههای مردم گام بردارد.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری ساری در پایان بار دیگر بر نقش مهم نقد در اصلاح امور تاکید کرد و افزود: مسیر توسعه جز با همت شهرداری و همراهی و مشارکت شهروندان مرکز استان مازندران، طی نخواهد شد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰