در جمع روابط عمومی ادارات مهریز مطرح شد؛

گلایه فرماندار مهریز از عملکرد روابط عمومی‌ها در امر اطلاع رسانی

فرماندار مهریز با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: برخی از آنها در مورد خدماتی که به مردم ارائه می شود، اطلاع رسانی درستی انجام نمی‌دهند.

به گزارش روابط عمومی نوین ایران ، رضا زارع‌زاده عصر امروز در نشست روابط عمومی‌های شهرستان مهریز ضمن گرامیداشت سوم خرداد و فتح بیت المقدس اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان عملکرد خوبی داشته اند زیرا مراجعات مردم به فرمانداری و گلایه از دستگاه‌ها کاهش یافته است.

وی، نقش روابط عمومی‌ها در انتقال این عملکرد را مهم دانست و افزود: روابط عمومی های شهرستان مهریز باید فعالتر عمل کنند و در این مورد نقش آفرینی بیشتری داشته و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را برای مردم برجسته سازی کنند.

زارع زاده به وظیفه دیگر روابط عمومی ها اشاره و بیان کرد: آن‌ها پل ارتباطی میان دستگاه‌های اجرایی و انتقال دهنده مشکلات مردم به مسئولان به منظور رفع نیاز آن‌ها هستند.

فرماندار مهریز همچنین با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ماه عنوان کرد: این انتخابات یک فرایند بسیار پیچیده‌ای است که افرادی با تفکرات مختلف در آن شرکت می کنند و فرد اصلح مورد نظر خود را انتخاب می کنند..

زارع‌زاده ادامه داد: برجسته کردن خدمات نظام و دولت از سوی روابط عمومی ها و اصحاب رسانه می تواند مردم را امیدوار و نقشه دشمن را خنثی کند..

در این مراسم، مسئول روابط عمومی فرمانداری مهریز به نمایندگی از روابط عمومی های شهرستان مهریز به مهمترین مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها برای ارسال گزارش‌ها و اخبار نیاز به فضای مناسب دارند..

سید علی‌محمد حسینی ادامه داد: در شهرستان مهریز با کمبود روابط عمومی مواجه هستیم به صورتی که رئیس بعضی از ادارات کارهای روابط عمومی را نیز انجام می دهند..