با همت استانداری واحدهای میز خدمت و رسیدگی به شکایات از ادارات دولتی در فرمانداریها تشکیل میشود
مدیر روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به استقرار میز خدمت و واحد رسیدگی به شکایات از ادارات دولتی در فرمانداریها گفت: برای اجرای صحیح این طرحها فرمانداریها موظف هستند، به درستی پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند.
ضیاءالدین صبوری مدیر روابط عمومی استانداری تهران در گفتوگو با فارس، با بیان اینکه بر اساس تاکیدهای مقیمی استاندار تهران استقرار میز خدمت و واحد رسیدگی به شکایات از ادارات دولتی از طریق فرمانداریها ابلاغ شد، گفت: طبق این اطلاعیه مردمی که از ادارات دولتی شکایت دارند میتوانند با مراجعه به فرمانداریها آن را مطرح کنند تا بررسی شود.
وی افزود: فرمانداریها موظف هستند در طرح میز خدمت و شکایات از ادارات دولتی به درستی پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند. به صورتی که شکایات را دریافت و به آنان رسیدگی کنند.
مدیر روابط عمومی استانداری تهران گفت: ما برای سهولت و تسریع در امور مردم و تاکیدات استاندار شمارههای تماس برای ارتباط با میز خدمت و شکایات از ادارات دولتی را در هر فرمانداری را به تفکیک منتشر کردیم تا شهروندان بتوانند از طریق این شمارههای تماس ارتباط پیدا کنند و سریعتر به امورشان رسیدگی شود.
صبوری ادامه داد: با دسترسی به شمارههای تلفن در فرمانداریها از مراجعات غیرضروری و اتلاف وقت مردم جلوگیری خواهد شد و فرمانداران مکلف هستند میز خدمت و واحد رسیدگی به شکایات را هر چه سریعتر مستقر کنند و فردی مطلع به امور اداری را در آن بخش قرار دهند.
وی افزود: مهمترین مزیتهای این دو خدمت جلوگیری از مراجعه حضوری برای دریافت خدمت از فرمانداریها و شکایات از ادارات دولتی است.
مدیر روابط عمومی استانداری تهران تصریح کرد:در استانداری تهران دو واحد میز خدمت و شکایت از ادارات دولتی مستقر میشود تا مردم بتوانند به راحتی مسائل را پیگیری کنند.
صبوری در پایان گفت: در ابلاغیهای که به فرمانداران ارسال شد از آنان خواسته شده است نظارت کامل داشته باشند تا کار به نحو احسن انجام شود و گزارشها برای ارائه به مردم و استاندار موجود باشند.
بر اساس این گزارش ؛ شمارههای تماس فرمانداریهای استان برای ارتباط با میز خدمت و شکایت از ادارات دولتی در سایت رسمی استانداری تهران موجود است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰